ben, gayet guzel 45 gundur evdeyim.. 5 yil daha sorunuz takilabilirim.
Sık geçen başlıklar
hiperaktif kuala 36
ekşi profilison 6 penaltisini bugunku gibi kalecinin sag tarafina atmis olan 290 milyon euroluk futbolcu..
cok basit kural karti takiyorsun ve islemin icin 2.5 dk kural tanimlaniyor.. bu sure icinde islemin yapilmadiysa kartin iade ediliyor ve 10 dk atm islemlerine kapatiliyor.. bence milliyetciligin tavan yaptigi toplumlara getirilmesi gereken kural..
https://twitter.com/…fkan/status/889919787941466112
bu gecilir mi diyordum artik citam bu baslik oldu.
bu gecilir mi diyordum artik citam bu baslik oldu.
bir gerçek. son zaman komedilerine baktığımızda pardon bu filmlerin hepsini katlar.
evet.
angara bebesi nedir ya, bırakın bu işleri.
evet.
angara bebesi nedir ya, bırakın bu işleri.
(bkz: vuran türk çıkarsa kuran çarpsın şaşırmayacağım)
kadın da tübanlı değil, olayı hemen dramatize edip mağdur olmayın amk.
kadın da tübanlı değil, olayı hemen dramatize edip mağdur olmayın amk.
sırf beşiktaş üzerinden değerlendirme yapılıyorsa; bırak dostum sen boykot etme.
ne güzel işte dünyanın en büyük havaalanını götümüze sokarız.
bir kriz göstergesidir.
bir kriz göstergesidir.
bizim eve geçende ütü'den yapıldığından şaşırmadığım açıklama. ütü her yere buhar attı.
(bkz: odessa)
yeni ekonomik stratejim.
türkiye'yi adeta uzaya uçurur.
plan basit; apple türkiye'ye davet edilir ve üretim süreci başlatılır bir kaç sene sonra fetö metö ayağına el koyarız. hoppp 1 trilyon dolarlık şirket bizde.
evet.
teşekkürler.
türkiye'yi adeta uzaya uçurur.
plan basit; apple türkiye'ye davet edilir ve üretim süreci başlatılır bir kaç sene sonra fetö metö ayağına el koyarız. hoppp 1 trilyon dolarlık şirket bizde.
evet.
teşekkürler.
bir bjk klasiğidir. ne olursa olsun mağduriyet hep vardır.
(bkz: yok anasının amı)
kanımca dövizin bozulması vatan sevgisinden değil kurun yüksekliğinden, kur düştüğünde tl'ye dönen para yine dövize akacaktır. 174 milyar dolar olan mevduat 180 milyara çıkabilir.
oruç tutan müslüman kardeşlerimizin allah için yaptığı hareket. sırası geldiği halde iftar yemeğinden yararlanamamış çocuklar ve dünyayı bok çukuruna çeviren büyükler..
güzel bir video izleyiniz..
22. saniyede çocuğa atılan tokatı lütfen es geçmeyiniz.
http://www.birgun.net/…irindan-kovdular-115124.html
güzel bir video izleyiniz..
22. saniyede çocuğa atılan tokatı lütfen es geçmeyiniz.
http://www.birgun.net/…irindan-kovdular-115124.html
rte ile dış politikamızın başarısı.
konu hakkında ise inali'ye sorulan soru üzerine inali'nin cevabı; bence çok saçma bir oylama.
ulan düşük profil derken yerinden dibinden adam getircekleri aklımın ucundan geçmezdi ama akp'ye yakışır bir başbakan.
konu hakkında ise inali'ye sorulan soru üzerine inali'nin cevabı; bence çok saçma bir oylama.
ulan düşük profil derken yerinden dibinden adam getircekleri aklımın ucundan geçmezdi ama akp'ye yakışır bir başbakan.
almanya'nın son ermeni tasarısı mevzusundan dolayı başlattığım kampanya.. benim 7,40'ı ateşe verdim yanıyor.
bütün akp'li kardeşlerimi bu kampanyaya davet ediyorum.
ilk tepki geldi capsli; http://www.dha.com.tr/…e-luks-cip-yandi_207753.html
edit; arkadaşlardan mesajlar alıyorum ''audi'm var napayım, opel'im var napayım, porche'um var napayım'' gibi.. arkadaşım başlık karakter sınıra takıldı dök benzini gitsin.
bu kampanyaya bakanlarımızı ve özellikle diyanet işleri bakanımızı davet ediyorum.. nihayetinde onlarda mercedes' biniyor..
metro turizm'in otobüsleri ve muavinleri de kampanyaya destek verebilir.
bütün akp'li kardeşlerimi bu kampanyaya davet ediyorum.
ilk tepki geldi capsli; http://www.dha.com.tr/…e-luks-cip-yandi_207753.html
edit; arkadaşlardan mesajlar alıyorum ''audi'm var napayım, opel'im var napayım, porche'um var napayım'' gibi.. arkadaşım başlık karakter sınıra takıldı dök benzini gitsin.
bu kampanyaya bakanlarımızı ve özellikle diyanet işleri bakanımızı davet ediyorum.. nihayetinde onlarda mercedes' biniyor..
metro turizm'in otobüsleri ve muavinleri de kampanyaya destek verebilir.
guguk sistemimizin geldiği son nokta.
yalamalardan kurulu gugukçularımız ve sorumluluları ''aman ensar adı daha fazla bu olayla anılmasın'' diye sanığa verdiği ceza, küsüratlı verelimde show da yapmış olalım boyutunda. asıl yatarı 32 yıl.. boşanma davaları bile bazı durumlarda yıllarca sürerken ''ensarcı sapıkların'' davası tek çelsede nasıl oluyorsa sonuçlanmış.
yalamalardan kurulu gugukçularımız ve sorumluluları ''aman ensar adı daha fazla bu olayla anılmasın'' diye sanığa verdiği ceza, küsüratlı verelimde show da yapmış olalım boyutunda. asıl yatarı 32 yıl.. boşanma davaları bile bazı durumlarda yıllarca sürerken ''ensarcı sapıkların'' davası tek çelsede nasıl oluyorsa sonuçlanmış.
https://twitter.com/…snet/status/712961131116109825
bence komik.
ulan adam harbiden çok geliştirdi kendini.
--- spoiler ---
dear mr. @preetbharara ı'll send you my own music albums, if u make reza listen my songs everyday, you can learn everything from him.
--- spoiler ---
tükçesi benden olsun; sevgili baharara sana albümümü yolluyorum, eğer hergün reza'ya dinletirsen bilmek istediğin herşeyi sana anlatacaktır.
tam olarak böyle olmasa da bunu demiş.
edit, imla.. modlar başlığa el atsın.
mod kardeş; öpüyoruz seni..
olm adam ne chp demiş ne akepe, bundan rahatsız olan çomarlar geyiği hemen akp'ye bağlamış.. yarası var la bu hırsızların..
bence komik.
ulan adam harbiden çok geliştirdi kendini.
--- spoiler ---
dear mr. @preetbharara ı'll send you my own music albums, if u make reza listen my songs everyday, you can learn everything from him.
--- spoiler ---
tükçesi benden olsun; sevgili baharara sana albümümü yolluyorum, eğer hergün reza'ya dinletirsen bilmek istediğin herşeyi sana anlatacaktır.
tam olarak böyle olmasa da bunu demiş.
edit, imla.. modlar başlığa el atsın.
mod kardeş; öpüyoruz seni..
olm adam ne chp demiş ne akepe, bundan rahatsız olan çomarlar geyiği hemen akp'ye bağlamış.. yarası var la bu hırsızların..
öpüşmüyor sarılıyorlar, bir nevi teselli. öpüşmeyi sikişmek olarak algılayanlara duyurulur, öyle bir şey değil.