Sık geçen başlıklar

atm'de 2.5 dk kuralı 2

ekşi'de gör
5 dakika bile olmasına razıyım. bazı insanların atm başında türkiye'nin dış borcunu falan ödediğini düşünüyorum. yani her işlemi sırayla yapmaya kalksan o kadar sürmez be kardeşim.
cok basit kural karti takiyorsun ve islemin icin 2.5 dk kural tanimlaniyor.. bu sure icinde islemin yapilmadiysa kartin iade ediliyor ve 10 dk atm islemlerine kapatiliyor.. bence milliyetciligin tavan yaptigi toplumlara getirilmesi gereken kural..