işte bu nedenle filistin diye bir devlet asla olmayacak, kendi bayrağına saygısız araplaşmış yunanlılar.
bir türk asla bayrağını böyle bir tuzakta kullanmaz çünkü bayrağı yere düşer veya parçalanabilir.
bu tuzağı beğenenler de araplaşmıştır. kendine türk demesin.
22.04.2024 · 47. sıra
sod monad
21.04.2024 17:05 ~ 17:57