akp'nin “kılıçdaroğlu aday olursa kaybeder” reklamı nasıl etkili olmuş insanların üstünde görün işte.
ne yaptı oğlum bu kılıçdaroğlu size? tamam biraz düşük profilli, bizim ülkenin kirli siyaseti için biraz kibar adam.
ulan sanki adam milyar dolarlar çarpmış, 3-5 müteahhite ülkeyi peşkeş çekmiş, pkklıları davul zurnayla ülkeye sokmuş , ülkede herkesi kutuplaştırmış, ülkeye bir sürü ne idüğü belirsiz adam doldurup demografik yapının amına koymuş.
rte'yi bu kadar eleştirmediniz ibneler. yok kafasını duvara vuracakmış. kafanı sikeyim senin.
Sık geçen başlıklar
p8 16
ekşi profili(bkz: hırsız köpek)
bu arada depremde arama kurtarma görevi sırasında ölen köpek proteo nezdinde bütün köpeklerden ib. melih'e benzettiğim için özür dilerim.
tanım: türkiye'de yaşayan herkesin müslüman olduğunu zanneden veya müslüman olmayanı ötekileştirmeye çalışan bir adet (pardon yarım adet) organizmanın tweetidir.
bu arada depremde arama kurtarma görevi sırasında ölen köpek proteo nezdinde bütün köpeklerden ib. melih'e benzettiğim için özür dilerim.
tanım: türkiye'de yaşayan herkesin müslüman olduğunu zanneden veya müslüman olmayanı ötekileştirmeye çalışan bir adet (pardon yarım adet) organizmanın tweetidir.
bu eve 10 bin lira kira isteyen ev sahibinin de ecdadını sikeyim çok afedersiniz.
adam yolların çok kötü yapıldığını, daha dikkatli yapılması gerektiğini söylemek istemiş, bela okuyanlar mı dersin, pkk lı diyenler mi dersin.
iyi amk hiç eleştirmesinler sizi, siz de istediğiniz gibi at koşturun yarak antenleri.
iyi amk hiç eleştirmesinler sizi, siz de istediğiniz gibi at koşturun yarak antenleri.
millet köye yerleşince mis gibi havadan, oksijenden, yumurtadan sütten falan kendine gelir, kafası çalışmaya başlar, bu lavuğun tam tersi oldu, beyni durdu.
geldi yine hiç bir şeye ses çıkarmayan koyun sürüsünün içinden bir adet uzman solcu!!!
sonra da tepki verene “siyaset uzmanı” diye dalga geçiyorlar.
lan adamlar seçim çalışmalarına başladılar, dün bursa'yı salladılar, gençlerle birebir sohbetler yapıyorlar, senin daha adayın belli değil.
amk pembe götlü ılık solcuları zannediyor ki son zamanda çıkacak aday %60 alıp iktidar olacak, bunlar da çıkıp arabalarla sevinç gösterileri yapacaklar.
her seçimde aynı ümitler, sonra kadıköy barlar sokağından gözyaşları dere gibi akıyor. azıcık akıllı olun artık götoğlanları. sikerim sizin yıpranmanızı da kibar fikirlerinizi de…
sonra da tepki verene “siyaset uzmanı” diye dalga geçiyorlar.
lan adamlar seçim çalışmalarına başladılar, dün bursa'yı salladılar, gençlerle birebir sohbetler yapıyorlar, senin daha adayın belli değil.
amk pembe götlü ılık solcuları zannediyor ki son zamanda çıkacak aday %60 alıp iktidar olacak, bunlar da çıkıp arabalarla sevinç gösterileri yapacaklar.
her seçimde aynı ümitler, sonra kadıköy barlar sokağından gözyaşları dere gibi akıyor. azıcık akıllı olun artık götoğlanları. sikerim sizin yıpranmanızı da kibar fikirlerinizi de…
beğenirsiniz beğenmezsiniz bilemem ama bütün türkiye'yi gezen birisi olarak söylüyorum en iyi turkcell çekiyor. diğerlerini de kullandım, 100 km yolda en az 40 km şebeke yok.
ülkede nasıl bir tersoluk varsa azıcık adele yapanları dereceye sokuyorlar.
aydemir akbaş'ı göndersek 3. olur amk.
aydemir akbaş'ı göndersek 3. olur amk.
sokak köpekleri için acilen bir çalışma başlatılmalı, gerçekten durum vahim.
ama bu konuyu bile gidip ülkenin cumhurbaşkanına sormaya kalkarsan ve sanki o izin verirse teker teker sokak köpeklerini öldürecekmişsin gibi imada bulunursan senin ecdadını s.kerim fatih.
ama bu konuyu bile gidip ülkenin cumhurbaşkanına sormaya kalkarsan ve sanki o izin verirse teker teker sokak köpeklerini öldürecekmişsin gibi imada bulunursan senin ecdadını s.kerim fatih.
adam yüz felci geçirmiş, birisi beddua ediyor, birisi de “vay be zamanında büyük stardı” falan diyor. bunun sözlükle alakası yok aslında ülkenin yarısı yavşak doldu, haliyle buralarda da ortaya çıkıyorlar.
1- adam niye gebersin? senden daha zengin, senden daha zeki, senden daha ünlü diye mi?
2- adamın yüz felci geçirmesiyle, bir zamanlar çok büyük star olmasının ne alakası var?
1- adam niye gebersin? senden daha zengin, senden daha zeki, senden daha ünlü diye mi?
2- adamın yüz felci geçirmesiyle, bir zamanlar çok büyük star olmasının ne alakası var?
az kaldı, bakıcaz bakalım kim orospu çocuğu kim iyi aile çocuğu. size yemin olsun kaçacak delik arayacaksınız. fetöcüler de böyle çok artistlik yaparlardı, şimdi bir dilim ekmek için gardiyana yalvarıyorlar.
sizin oralarda buna esnaf mı deniyor bilmiyorum ama biz bu tip insanlara orospu çocuğu diyoruz.
muhalefet size sesleniyorum, alın bu ablamızı milletvekili adayı yapın oylar %5 artar.
tek başına a haberin içinden geçmiş.
tek başına a haberin içinden geçmiş.
dediler aradaki farkı veririz
iyice bellediler bizi keriz
iyi denemeydi yine bekleriz
banane lan yatırmam vadeliye
iyice bellediler bizi keriz
iyi denemeydi yine bekleriz
banane lan yatırmam vadeliye
çocuk sevmemeyi normalleştirelim ne demek amk? küçücük bir çocuğu sevmeyen dünyayı sevmez zaten, sosyopattır, ciddi psikolojik sorunları vardır.
hee hasta değilsen, bilinçli yapıyorsan, bu kadar ilgi orospuluğu da fazla ama.
hee hasta değilsen, bilinçli yapıyorsan, bu kadar ilgi orospuluğu da fazla ama.
hahahahaha tam bir iş görüşmesindeydim kahkaha attım.
hocam versene sarayı 1-2 günlüğüne biz de bir şey deneyeceğiz.
hocam versene sarayı 1-2 günlüğüne biz de bir şey deneyeceğiz.