Sık geçen başlıklar

seçime 3 ay varken adayı belli olmayan muhalefet 1

ekşi'de gör
geldi yine hiç bir şeye ses çıkarmayan koyun sürüsünün içinden bir adet uzman solcu!!!
sonra da tepki verene “siyaset uzmanı” diye dalga geçiyorlar.
lan adamlar seçim çalışmalarına başladılar, dün bursa'yı salladılar, gençlerle birebir sohbetler yapıyorlar, senin daha adayın belli değil.
amk pembe götlü ılık solcuları zannediyor ki son zamanda çıkacak aday %60 alıp iktidar olacak, bunlar da çıkıp arabalarla sevinç gösterileri yapacaklar.
her seçimde aynı ümitler, sonra kadıköy barlar sokağından gözyaşları dere gibi akıyor. azıcık akıllı olun artık götoğlanları. sikerim sizin yıpranmanızı da kibar fikirlerinizi de…