benim gördüğüm şey gerçekten mutlu, güçlü bağlara sahip aile çocuklarının iyi yerlere geldiği mk. iş seçiminden eş seçimine hemen her alanda mükemmel olmasalar bile şanslı oldular. özgüvenliydiler, kendilerini ezdirmediler, kötü insanlara denk gelmediler, kalpleri bizimki kadar kırılmadı, her zaman doğru seçimler yaptılar çünkü yanlarında, arkalarında aileleri vardı ve onlar hep en iyisini istedi onlar için. geleneği falan da siklemediler. bir insanın yanında onu her zaman destekleyecek, kollayacak birilerinin olması ve onun hayatta kendine göre en doğru seçimler yapması olayı varken zekâyı sikeyim afedersiniz.
Sık geçen başlıklar
ruhkaciran 14
ekşi profiliecevit'ten sonra türk solu falan kalmadı. türk demeye utanan türk solu mu olur. popülist söylemler de hiç güven vermiyor. halka yabancı gibi konuşmak, güven vermez. işçi hakkı, kahrolsun kapitalizm değil bu yabancılık.
"hecaton der ki: 'ben sana ilaç, ot, zehirli büyü falan gerektirmeyen bir aşk iksiri göstereceğim:
sevilmek istersen, sev."
seneca
sevilmek istersen, sev."
seneca
(bkz: tabula rasa)
arap ülke örnekleri verenler, gündüzleri oralar çok sıcak olduğu için arapların genellikle geceleri gezdiklerini eklememiş. ben orada yaşayandan öyle duydum.
gece dışarı çıkmak anormal değil, gezilememesi normal bir şey değil. gece çıkıp tekel'e, cafe'lere gidiyorduk biz üniversitedeyken. sığınmacılar gelince tedirgin olmaya başladık.
gece dışarı çıkmak anormal değil, gezilememesi normal bir şey değil. gece çıkıp tekel'e, cafe'lere gidiyorduk biz üniversitedeyken. sığınmacılar gelince tedirgin olmaya başladık.
yürütme yetkisi cb ve bakanlarda çünkü.
zor bir sınav yapmıştı hoca, sınıflar dökülmüştü.
en yüksek notu ben almıştım; 92. benimkine yakın bir not bile yoktu. hoca çok şaşırdı çünkü derste ruh gibiydim, konuşmazdım ama edebiyat iyiydi işte.
en yüksek notu ben almıştım; 92. benimkine yakın bir not bile yoktu. hoca çok şaşırdı çünkü derste ruh gibiydim, konuşmazdım ama edebiyat iyiydi işte.
5 çocuk istiyorum.
egosunu yendiği zaman...
"beni tatmin et" diyen egosunu yenerse canını çok az şey sıkacak, başkalarıyla ilgili çok çok az derdi olacaktır.
böyle olduğu için de kararlarını alırken başkalarının övgüsüne, öfkesine, takdirine vs. göre kararlar almayacaktır. içinden geldiği gibi.
böyle olmadığı için de takdir edilecek, övgüler dizilecektir. lol.
"beni tatmin et" diyen egosunu yenerse canını çok az şey sıkacak, başkalarıyla ilgili çok çok az derdi olacaktır.
böyle olduğu için de kararlarını alırken başkalarının övgüsüne, öfkesine, takdirine vs. göre kararlar almayacaktır. içinden geldiği gibi.
böyle olmadığı için de takdir edilecek, övgüler dizilecektir. lol.
eskiler böyle kadınlar için
"ağzı var dili yok" derlerdi.
bu kadınları gençliği hovardalıkla geçmiş, çakal oğullarına layık görürlerdi.
ağırbaşlı olsun, terbiyeli olsun, itaatkâr olsun vs.
yormayan insanın değerini bilmeyen onu köle gibi kullanır sonra sıkılıp köşeye atar ya da o hayatında yokmuş gibi davranır.
herkes dengiyle karşılassın. amen.
"ağzı var dili yok" derlerdi.
bu kadınları gençliği hovardalıkla geçmiş, çakal oğullarına layık görürlerdi.
ağırbaşlı olsun, terbiyeli olsun, itaatkâr olsun vs.
yormayan insanın değerini bilmeyen onu köle gibi kullanır sonra sıkılıp köşeye atar ya da o hayatında yokmuş gibi davranır.
herkes dengiyle karşılassın. amen.
en asil duyguların insanıdır.
kitap okuyan erkeklerle çok iyi anlaşırım. küfür etmezler, kibar ve seviyeli olurlar. uysaldırlar.
zamanının kıymetini bilirler.
yalnızdırlar genellikle.
çok kitap okumak bunu gerektirir.
kitaplar hakkında sohbet etmeye bayılırım.
olayı cinsiyete indirgemeye gerek yok aslında.
kitaplar hakkında sohbet etmek güzel ve yararlı bir eylemdir.
sohbet ettiğiniz kişiye olan saygınız da artıyor ayrıca.
edit sebebi: biraz öveyim dedim.
kitap okuyan erkeklerle çok iyi anlaşırım. küfür etmezler, kibar ve seviyeli olurlar. uysaldırlar.
zamanının kıymetini bilirler.
yalnızdırlar genellikle.
çok kitap okumak bunu gerektirir.
kitaplar hakkında sohbet etmeye bayılırım.
olayı cinsiyete indirgemeye gerek yok aslında.
kitaplar hakkında sohbet etmek güzel ve yararlı bir eylemdir.
sohbet ettiğiniz kişiye olan saygınız da artıyor ayrıca.
edit sebebi: biraz öveyim dedim.
(bkz: mutsuz olmak) (bkz: wilhelm schmid)
ben bu kitabı okuyorum, bana iyi geldi.
ek: kitap kısa. bir gecede bitebilir.
kitaptan anladığım kadarıyla mutsuz olmaya da ihtiyacımız varmış.
"... belki de ancak şüphe edebilen, çaresizliğe düşebilen insan, büyük ve fevkalade şeyler yaratabilir."
beğendiğim başka yazılar, kendime göre çıkardığım anlamlar da var.
herkes farklı anlamlar çıkarabilir. böylesi daha iyi. işe yarar umarım.
ben bu kitabı okuyorum, bana iyi geldi.
ek: kitap kısa. bir gecede bitebilir.
kitaptan anladığım kadarıyla mutsuz olmaya da ihtiyacımız varmış.
"... belki de ancak şüphe edebilen, çaresizliğe düşebilen insan, büyük ve fevkalade şeyler yaratabilir."
beğendiğim başka yazılar, kendime göre çıkardığım anlamlar da var.
herkes farklı anlamlar çıkarabilir. böylesi daha iyi. işe yarar umarım.