egosunu yendiği zaman...
"beni tatmin et" diyen egosunu yenerse canını çok az şey sıkacak, başkalarıyla ilgili çok çok az derdi olacaktır.
böyle olduğu için de kararlarını alırken başkalarının övgüsüne, öfkesine, takdirine vs. göre kararlar almayacaktır. içinden geldiği gibi.
böyle olmadığı için de takdir edilecek, övgüler dizilecektir. lol.
27.05.2022 · 1. sıra
ruhkaciran
26.05.2022 00:06