bu adam beşiktaş'ta 1 sezon oynadı. henüz taraftar bile görmedi, coşkulu bir tribün görmedi. sadece sosyal medyadaki iletişimden ve takım içindeki arkadaşlıktan takıma bağlandı. deli gibi eforla oynadı, şampiyonluğun mimarlarından biri oldu. transferin sürecinde nerdeyse her hafta beşiktaş'ta oynamak istediğini açık açık söyledi. maaşından bir miktar bonservis bedeli için kendi isteğiyle düşürdü. ve belki de şu an beşiktaş taraftarının en çok sevdiği futbolcu oldu.
bir de dorukhan var... beşiktaş kendisini transfer ettiğinde kimse adını bilmiyordu. 4 sene oynadı. beşiktaş ile sözleşme yenilemedi, 1 sezon boyunca fenere gideceği haberleri yapıldı, çıkıp da doğru düzgün bir şey söylemedi. beşiktaş'ın şampiyon olduğu sezon kupa seremonisinde "gidiyorum" göndermeli şarkı çaldırdı, avrupa'ya filan gidecek haberleri çıktı menajeri vasıtasıyla... giderken takıma bonservis de kazandırmadı. bugün trabzon'a transferi gerçekleşti. güzel bir imza parası da aldı.
rosier'nin adamlığına bir de burdan bak.
31.07.2021 · 42. sıra
neseli ispanak
30.07.2021 00:45