Sık geçen başlıklar

şekil ve tat olarak en güzel meyve 1

ekşi'de gör
adı mandalina'dır. yani bence. sanırım. aslında karpuz da çok güzel, erik de, portakal da, nar da ama mandalina bi başka sevimli ya. dilim dilim olması, rengi, kabuğu, vitamini filan. adı bile güzel, manda lina!

allah'ım sana çok şükür.