adı mandalina'dır. yani bence. sanırım. aslında karpuz da çok güzel, erik de, portakal da, nar da ama mandalina bi başka sevimli ya. dilim dilim olması, rengi, kabuğu, vitamini filan. adı bile güzel, manda lina!
allah'ım sana çok şükür.
16.10.2017 · 19. sıra
neseli ispanak
15.10.2017 12:58