ubisoft ne zaman büyüdü, oyun endüstrisi o zaman boka döndü işte.
2003-2010 arası dönem oyun dünyasının altın çağıdır. call of duty'ler, gta'lar, max payne'ler, cs 1.6'lar...
ubisoft bir far cry aldı, sonra bütün oyunlarını açık dünya-aksiyon-rpg oyunlarına çevirdi. baktılar çok satıyor, diğer oyun firmaları da aynı şeylere yöneldiler. birbirinin kopyası olan, aynı motorlar ile geliştirilen, vasat bug dolu oyun var piyasada.
özellikle 3 senedir bir erken erişim furyası çıktı, %50'si bile bitmemiş oyunları 60 dolardan satıp 1-1.5 sene oyunculara eziyet çektiriyorlar. steam'e bir giriyorsun, oyunların yarısı erken erişim.
27.06.2021 · 28. sıra
cool lemur
26.06.2021 00:32