" çok güzel anılar biriktirdim " .
anı biriktirmekten, anı yaşayamıyorsunuz ki. götüne koyim biriken anının. ayrıca iyisi kadar kötüsünü de biriktiriyorsun nöronlarda. elinde olan bir şey değil.
09.04.2023 · 34. sıra
ertunga
08.04.2023 12:41