tipik bir ali koç oyunu. hocana takımına güvenmiyorsan çıkartma sahaya. hakemler maçın önüne geçsin diye bilerek algı yaratılmaya çalışılıyor ki beyefendi yine eline pazarcı gibi megafon alıp bağırsın, taraftar da istifa demesin.
aynı şeyleri ligin başında gs yönetimi de yapıyordu, hakemler doğradı, katletti vs yok tff'ye hesap sormaya gidiyorum... şimdi takım kümeye oynuyor.
06.03.2022 · 27. sıra
cool lemur
05.03.2022 15:45