akp gibi bir olusum karsisinda sormaniz gereken soru “parami hangisine versem guvende tutar” degil, “benden calan, bana borcu olandan hakkimi almasi icin kimin kapisini calarim” olmali. 2014 secimlerinde ben mansur’a verdigim oyu savunurken kendisi piyasada yoktu.
Sık geçen başlıklar
mansur yavaş'ın imamoğlu'ndan fazla sevilme nedeni 9
ekşi'de gördüz olması. siyasetin kirletemediği birisi mansur yavaş. inşallah önümüzdeki dönemin de cumhurbaşkanı olacak. ülkenin gerçekten düz bir adama ihtiyacı var.
ikisi de çok seviliyor. bazı algı çocukları 3 kuruşluk akıllarıyla ikilcilik çıkartmaya çalışıyor.
t: trollerin kendi başlarında patlayacak fitne fesat çalışmalarıdır.
t: trollerin kendi başlarında patlayacak fitne fesat çalışmalarıdır.
aktrollerdir arkadaşlar uzun uzadıya yazmaya gerek yok, seçimlerden sonra eminimki bu troll ordusu, danışmanlar, cbaşkanı, bakanlar toplandı dediki, bu imamoğlu yoktan gelip bu seçimde bizi iki kere tokatladıysa, genel seçimlerde cbaskanı adayı olursa o rüzgarla bizi siler süpürür.
ne yapacağız ?
troller siz hemen yarın başlayın mansur yavaş iyi , imamoğlu kötü demeye . ki bunun en büyük etkisini yakın bi kaç arkadaşımdan da duymuştum daha 6 ay olmuş seçim geçeli, arkadaşlarım diyorki imamoğlu hiç çalışmıyor mansur yavaş çok çalışıyor, bkz 6 ay geçmiş sadece. ama neden böyle söylüyorlar çünkü seçim bittikten sonra 6 ay boyunca her gün mansur yavaş güzellemeleri yapıldı, bir çok troll şöyle bi argüman üretti, akpliyim ama mansur çok iyi, imamoğlu bir şeye yaramaz.
hatta bir kaçının oturduğu yeri bile öğrenmiştim o dönem, çoğu istanbul ve ankarada oturmuyor bile.
velhasıl kelam, bugün hala mansur yavas deniyorsa sebebi aktrollerdir adamlar tekrar bi başarı yakalamak üzere, seçimlerde mansur yavaş aday gösterildiği andan itibaren bütün pisliklerini kusmaya başlayacaklar ve muhtemelen mansur yavaş buna yaş ve enerjisi dolayısıyla yetişemeyecek ve seçimi kaybedecektir.
ciddi diyorum kılıçtaroğlu olsa daha fazla oy alır, cünkü adam dayak yiye yiye nasıl savunma yapacağını ve nasıl saldıracağını çok iyi biliyor.
ama gerçek manada seçimi en net imamoğlu kazanır ama aday yapmayacaklar o net.
peşinen edit: hakaret edeni dava ediyorum , şimdiden belirtiyim.
ne yapacağız ?
troller siz hemen yarın başlayın mansur yavaş iyi , imamoğlu kötü demeye . ki bunun en büyük etkisini yakın bi kaç arkadaşımdan da duymuştum daha 6 ay olmuş seçim geçeli, arkadaşlarım diyorki imamoğlu hiç çalışmıyor mansur yavaş çok çalışıyor, bkz 6 ay geçmiş sadece. ama neden böyle söylüyorlar çünkü seçim bittikten sonra 6 ay boyunca her gün mansur yavaş güzellemeleri yapıldı, bir çok troll şöyle bi argüman üretti, akpliyim ama mansur çok iyi, imamoğlu bir şeye yaramaz.
hatta bir kaçının oturduğu yeri bile öğrenmiştim o dönem, çoğu istanbul ve ankarada oturmuyor bile.
velhasıl kelam, bugün hala mansur yavas deniyorsa sebebi aktrollerdir adamlar tekrar bi başarı yakalamak üzere, seçimlerde mansur yavaş aday gösterildiği andan itibaren bütün pisliklerini kusmaya başlayacaklar ve muhtemelen mansur yavaş buna yaş ve enerjisi dolayısıyla yetişemeyecek ve seçimi kaybedecektir.
ciddi diyorum kılıçtaroğlu olsa daha fazla oy alır, cünkü adam dayak yiye yiye nasıl savunma yapacağını ve nasıl saldıracağını çok iyi biliyor.
ama gerçek manada seçimi en net imamoğlu kazanır ama aday yapmayacaklar o net.
peşinen edit: hakaret edeni dava ediyorum , şimdiden belirtiyim.
makbul muhalif çünkü. 2014'te çalınan belediye başkanlığı için "aman ağzımızın tadı kaçmasın" diyerek susmasını bilmiştir. diğeri ise 2019 seçimlerinde "hak yemem ama hakkımı da yedirmem" diyerek akp'ye sağlı sollu girişmiştir. başka bir şey aramayın arkadaşlar.
ana akım medyası, sosyal medyası yaklaşık 3.5 senedir ekrem imamoğlu'nu linç ederken, bir taraftan da mansur yavaş'ı parlatıyor. çünkü mansur yavaş bir ülkücü. peki bir ülkücünün türkiye'de başa gelme ihtimali nedir? devlet bahçeli'nin seçilme ihtimali ile aynı.
yok nagehan'ı otobüse almış. nagehan ile söyleşi yapan da mansur yavaş biliyor musunuz? ama işte mevzu nagehan değil ki. ankara'da sel gidiyor, çıt çıkmıyor. istanbul'un esenyurt isimli skimsonik ilçesinde dereyatağında sel gidince herkes feryat figan oluyor. ondan sonra ekrem imamoğlu sanal bir alemde yaşıyormuş. siktir git tarak kafalı seni.
bunlar mal ya. önlerine ne konulsa onu yiyorlar amk.
ana akım medyası, sosyal medyası yaklaşık 3.5 senedir ekrem imamoğlu'nu linç ederken, bir taraftan da mansur yavaş'ı parlatıyor. çünkü mansur yavaş bir ülkücü. peki bir ülkücünün türkiye'de başa gelme ihtimali nedir? devlet bahçeli'nin seçilme ihtimali ile aynı.
yok nagehan'ı otobüse almış. nagehan ile söyleşi yapan da mansur yavaş biliyor musunuz? ama işte mevzu nagehan değil ki. ankara'da sel gidiyor, çıt çıkmıyor. istanbul'un esenyurt isimli skimsonik ilçesinde dereyatağında sel gidince herkes feryat figan oluyor. ondan sonra ekrem imamoğlu sanal bir alemde yaşıyormuş. siktir git tarak kafalı seni.
bunlar mal ya. önlerine ne konulsa onu yiyorlar amk.
ben kendime padişah, kral, reis vs aramıyorum.
bana ayar çekecek, parmak sallayacak, akıllı olun diyecek, işine gelmeyince çapulcu ilan edecek birini de aramıyorum.
ben devletin başına benim vergilerime en iyi şekilde sahip çıkacak ve bunu bana en iyi şekilde hizmet olarak sunabilecek bir memur arıyorum.
ekonomi ile ilgili bir karar mı alınacak? 20-30 yıl ekonomi geçmişi olan bir bakana danışarak alsın. çevre ile ilgili bir karar mı alınacak üniversitelerden bilir kişi heyetleri kursun.
her şeyi bilen her ama her konuda bir fikri olan fakat her konuda yanlış kararlar alan sadece işin şov kısmında olan biri olmasın
bu yüzden istanbul'dan mansur beye çok büyük bir kalp atıyorum
bana ayar çekecek, parmak sallayacak, akıllı olun diyecek, işine gelmeyince çapulcu ilan edecek birini de aramıyorum.
ben devletin başına benim vergilerime en iyi şekilde sahip çıkacak ve bunu bana en iyi şekilde hizmet olarak sunabilecek bir memur arıyorum.
ekonomi ile ilgili bir karar mı alınacak? 20-30 yıl ekonomi geçmişi olan bir bakana danışarak alsın. çevre ile ilgili bir karar mı alınacak üniversitelerden bilir kişi heyetleri kursun.
her şeyi bilen her ama her konuda bir fikri olan fakat her konuda yanlış kararlar alan sadece işin şov kısmında olan biri olmasın
bu yüzden istanbul'dan mansur beye çok büyük bir kalp atıyorum
ankaralılar bilir bu adama beypazarı taptı zamanında sonra ilk adaylığında ona oy veren bir sürü chp'li ve akp'li oldu. ikinci adaylığında kazandığı seçimi binbir hileyle elinden aldılar ama ankara melihten o kadar bıkmıştıki tayyip bile dayanamadı onunda elinden aldı belediyeyi.
sonra son adaylığında kazandıktan sonra yıllardır aksatılmış belediye işlerini teker teker yapmaya başladı. mecliste üstünlük elinde olmamasına rağmen halkı yanına alıp işlerini yapmaya devam etti. hukuksuz iş yapmadığı gibi eski hukuksuzlukları tek tek ifşa etti ve peşinde koştu koşuyor. bana çalmadı çaldırmadı desinler yeter dedi ve kimse de tek laf edemedi hâla.
cumhurbaşkanlığı hevesiyle gerekli gereksiz her konuya maydonoz olmadı. herkese öpücük dağıtmadı. geçmişini inkar etmedi milliyetçi duruşunu gururla taşıdı ama asla ırkçılık boyutuna taşımadı görüşlerini. direk tayyiple boy ölçüşmeye kalkmadı önce küçük enişte büyük trol melihi bitirdi. gündem belirlemek için sıçramalar yapmadı ama yaptıkları gündem oldu.
kısaca işini yaptı, hak yemedi ve hakkını yedirmedi.
edit: yazdıklarım sevilme nedenleri şeçimde hangisinin aday olması daha mantıklı derseniz çok kararsızım ama kılıçdaroğlu veya başka bir saçma isim yerine ikisine de eyvallahım var.
sonra son adaylığında kazandıktan sonra yıllardır aksatılmış belediye işlerini teker teker yapmaya başladı. mecliste üstünlük elinde olmamasına rağmen halkı yanına alıp işlerini yapmaya devam etti. hukuksuz iş yapmadığı gibi eski hukuksuzlukları tek tek ifşa etti ve peşinde koştu koşuyor. bana çalmadı çaldırmadı desinler yeter dedi ve kimse de tek laf edemedi hâla.
cumhurbaşkanlığı hevesiyle gerekli gereksiz her konuya maydonoz olmadı. herkese öpücük dağıtmadı. geçmişini inkar etmedi milliyetçi duruşunu gururla taşıdı ama asla ırkçılık boyutuna taşımadı görüşlerini. direk tayyiple boy ölçüşmeye kalkmadı önce küçük enişte büyük trol melihi bitirdi. gündem belirlemek için sıçramalar yapmadı ama yaptıkları gündem oldu.
kısaca işini yaptı, hak yemedi ve hakkını yedirmedi.
edit: yazdıklarım sevilme nedenleri şeçimde hangisinin aday olması daha mantıklı derseniz çok kararsızım ama kılıçdaroğlu veya başka bir saçma isim yerine ikisine de eyvallahım var.
tamamen akp'nin algi yonetiminin siyasetten zerre anlamayan muhalif kesim uzerinde de basarili olmasidir.
ikisini de severim, ikisi de pirlanta gibi iki insan ve siz boyle sacmaliklarla ikisine de zarar veriyorsunuz. ikisine de gozum kapali kosa kosa oy veririm ancak siz tam olarak akp'ye ve buradaki ak trollere hizmet ediyorsunuz.
icraatlarini dizerseniz imamoglu'nun yaptigi icraatlar, yavas'a gore kat be kat daha fazla ve onemli, isterseniz listesini de cikartiriz -ve eminim burada bunun tersini kanitlayabilecek biri cikamaz cunku yok- ama sirf iktidar, yavas'a arazi destegi dahi verirken, devamli bir tek korktuklari kisi olan imamoglu'nun yalanlarla, iftiralarla uzerine gidiyor ve imamoglu hakkini savunuyor, mucadele ediyor diye “cok konusup az is yapiyor” zannediyorsunuz.
ankara'da sokaga asfalti bile paylasan yavas olunca icraat yapiyor oluyor, imamoglu soylese sovmen oluyor.
halbuki bu ulkede akp ile erdogan ile soylu ile bu iktidarin yalanlari ile ancak bu sekilde mucadele edebilirsin. iste tam olarak bu yuzden yavas baskanin elinden secimi aldilar ama imamoglu'nun elinden alamadilar.
hangisi sizce hakkini daha iyi arayabilir?
bu ulke norvec degil, bu ulke finlandiya degil. hayalinizdeki baskan etlige sutluge karismam, kimseye cevap vermem bir tek benden onceki belediye baskani gokcek'e cevap veririm diyemez.
ustelik begen ya da begenme imamoglu halkin cok daha fazla icinde, cok daha fazla beraber, nitekim secimi de istanbul tarihinin gorulmemis oy orani ile boyle aldi.
imamoglu'nun hatalari yok mu? var ancak kimseden cekinmeden, bildigini dusundugunu inandigini kendi konusu olsun olmasin toplum yararina oldugu icin savunmasini seviyorum.
mansur yavas baskanim sozunu esirgemeyen birisi deniliyor hep, kime karsi? gokcek ve belediye meclis uyeleri mi? nerede bahceli, nerede erdogan, nerede soylu?
ayni tarikat intiharinda mansur yavas etlige sutluge karismamak icin sorunu “yurt sorunu” olarak degerlendirirken, imamoglu'nun kilicdaroglu bile cekinirken tarikatlar diyebilip, ismini koymasi gibi.
boyle bir ulkede bu adamlarla ilki degil, ikincisi ancak mucadele edebilir.
ikisi de muhtesem insanlar, degerlerini bilmek yerine ak trollerle birlikte ekrem imamoglu'na saldiriyorsunuz.
ikisini de severim, ikisi de pirlanta gibi iki insan ve siz boyle sacmaliklarla ikisine de zarar veriyorsunuz. ikisine de gozum kapali kosa kosa oy veririm ancak siz tam olarak akp'ye ve buradaki ak trollere hizmet ediyorsunuz.
icraatlarini dizerseniz imamoglu'nun yaptigi icraatlar, yavas'a gore kat be kat daha fazla ve onemli, isterseniz listesini de cikartiriz -ve eminim burada bunun tersini kanitlayabilecek biri cikamaz cunku yok- ama sirf iktidar, yavas'a arazi destegi dahi verirken, devamli bir tek korktuklari kisi olan imamoglu'nun yalanlarla, iftiralarla uzerine gidiyor ve imamoglu hakkini savunuyor, mucadele ediyor diye “cok konusup az is yapiyor” zannediyorsunuz.
ankara'da sokaga asfalti bile paylasan yavas olunca icraat yapiyor oluyor, imamoglu soylese sovmen oluyor.
halbuki bu ulkede akp ile erdogan ile soylu ile bu iktidarin yalanlari ile ancak bu sekilde mucadele edebilirsin. iste tam olarak bu yuzden yavas baskanin elinden secimi aldilar ama imamoglu'nun elinden alamadilar.
hangisi sizce hakkini daha iyi arayabilir?
bu ulke norvec degil, bu ulke finlandiya degil. hayalinizdeki baskan etlige sutluge karismam, kimseye cevap vermem bir tek benden onceki belediye baskani gokcek'e cevap veririm diyemez.
ustelik begen ya da begenme imamoglu halkin cok daha fazla icinde, cok daha fazla beraber, nitekim secimi de istanbul tarihinin gorulmemis oy orani ile boyle aldi.
imamoglu'nun hatalari yok mu? var ancak kimseden cekinmeden, bildigini dusundugunu inandigini kendi konusu olsun olmasin toplum yararina oldugu icin savunmasini seviyorum.
mansur yavas baskanim sozunu esirgemeyen birisi deniliyor hep, kime karsi? gokcek ve belediye meclis uyeleri mi? nerede bahceli, nerede erdogan, nerede soylu?
ayni tarikat intiharinda mansur yavas etlige sutluge karismamak icin sorunu “yurt sorunu” olarak degerlendirirken, imamoglu'nun kilicdaroglu bile cekinirken tarikatlar diyebilip, ismini koymasi gibi.
boyle bir ulkede bu adamlarla ilki degil, ikincisi ancak mucadele edebilir.
ikisi de muhtesem insanlar, degerlerini bilmek yerine ak trollerle birlikte ekrem imamoglu'na saldiriyorsunuz.
çok basit, şov yapmıyor.