Sık geçen başlıklar

ceyda düvenci'nin kızım regl oldu paylaşımı 2

ekşi'de gör
serebral palsi hastasi cocuklarin cok az bir kısmı regl görme/ergenlik cagina kadar yasama sansina sahiptir, bilen bilir.

dolayisiyla; ceyda düvenci'nin hissiyati da sandiginiz gibi "kizim kanadi, yuppiee" seklinde degildir. evet, sevincten belki bir miktar aklini oynatmistir belki ama bu sevinc de oyle boyle bir sevinc degildir. sapasaglam insanlar gerdek partisi yaparken, bu sevinci cok gormemek gerek.

yasamayan o hissiyati bilmez, allah basa vermesin.

evladina duydugu sevgi daim, toplumun her ferdine de örnek olsun.
gereksiz bir paylaşım olduğu gerçeğini kabul etsem de oğlunun pipisindeki 1gr deri gittiği için davul zurnayla kutlama yapan bir toplum için bir sosyal medya paylaşımının çok da mesele olmasına gerek olmadığını düşünüyorum.

edit: olmuş.