"rte atatürk'lü ilana niye kizsin canim" diyen mozambik halkina ozel edit:
iki bkz. ve bir video armagan ediyorum. yaninda yarma seftali? sade türk kahvesi?
(bkz: rte'nin atatürk'ü tarihe ihanetle suçlaması)
(bkz: 14 temmuz 2020 rte'nin atatürk'ü hedef alması)
https://twitter.com/…tatus/1283087047499145216?s=20
entry:
tam hali "kurukahveci mehmet efendi'nin atatürk'lü 15 temmuz ilanı" olacakti, sigmadi. gunun siyasi konjunktrunu de düşününce. *
görsel
su ana kadar gozlemledigim kadariyla 15 temmuz mesajlarinda atatürk'ü anan tek firmadir kurukahveci mehmet efendi firması. helal olsun. herkese, vataninin kiymetini bilen herkese ornek olsun.
--- spoiler ---
kurukahveci mehmet efendi, 15 temmuz fetö'nün hain darbe girişinin yıl dönümünde dikkat çeken bir ilan yayınladı.
ilanda atatürk'ün "bir ulus birbirine bağlı olmayı bildikçe yeryüzünde onu dağıtabilecek bir güç düşünülemez" ifadelerine yer verildi.
--- spoiler ---
https://www.yenicaggazetesi.com.tr/…-ki-289651h.htm
16.07.2020 · 13. sıra
kaya
15.07.2020 16:19 ~ 18:56