ekonomik olarak yüzümüzü güldürmeyi beceremediginden saçmalayarak güldürmeyi deniyor.
aferin necati devam et.
Sık geçen başlıklar
zagorun oglu magor 19
ekşi profilibir de bu çıktı, hoşuna gitmeyen her şeye terör örgütü diyen terör örgütü.
ayrıca bokum gibi şarkı.
ayrıca bokum gibi şarkı.
"yolların kullanılabilir olmasını sağlayan belediyedir" diyerek götünüzden element uydurmayın, otoyollardan karayolları diğerlerinden belediye sorumludur. zekası kıt trollerin de cesaretine hayranım ya ne güzel hkam kesiyor.
öyle bu karayolu benim şehrimde diye kafanıza göre tuzlayamazsiniz. karayollarınin izin vermesi lazım.
öyle bu karayolu benim şehrimde diye kafanıza göre tuzlayamazsiniz. karayollarınin izin vermesi lazım.
havaalani çatısını da ekrem çökertmiş, sanayiye 3 gün elektrik verilmemesi elektriğin yüzde 200 zamlanması, enflasyonun yüzde 60 olması da ekremin suçu, zaten onun yüzünden spor yapmak için ekmek almaya çıkan zengin emeklilerimiz halk ekmek kuyruğunda bekliyor sporlarını aksatıyor.
aşının ise yaradığını gösteren rakamlar, aşı yokken bütün okullar avmler stadlar sinemalar, kafeler berberler her bir yer kapalı iken, haftanın 2 günü sokağa çıkma yasağı, akşam 8 den sonra her yer kapalı şehirler arası yolculuk yasak iken olan rakamlara bakıp sonra bunu aşı varken heryer açık her şey serbest statlara bile tam kapasite seyirci alındığı durumla karşılaştırıp aşı işe yaramıyor demek doğru bir yaklaşım değil. en azından akılcı değil.
dr lar bak bununla uğraşıyoruz biz diyip aylık 50 bin maaş isteseler hakları var.
kadin acile gelmiş bir de gözünün arkasına lens kaçtığını iddia ediyor. valla ben dr yerinde olsam hiç lens gözün arkasına kaçmaz kaçamaz diye anlatamam. direkt gözünüz arkasına kaçan lensler sindirim sistemine karışır sıkıntı yapmayın diye sutlarim. gözünün arkasına lens kaçtığını düşünen biri buna da inanır.
kadının zeka seviyesini lensin gözünün arkasına kaçtığını sanmasindan anlayabilirsin. karı lensi düşürmüş, arkaya kaçtığını sanıyor.
edit: bir sürü mesaj atılmış, öncelikle 25 senedir lens kullanıyor, 15 senedir de optisyenlik yapıyorum. lens gözün arkasına kaçmaz, kaçacağı yer göz kapağınızın altı olur en fazla bakın o durumda bile hiç bir şey yapmanıza gerek yok, kendi kendine çıkar. gözü açıp kapamanız bile yeterli. kadın hastaneye geldiği anda lens göz kapağının altında olsa gözünün kanlanmış ve yaşarmış olması lazım. kadının gözler far görmüş tavşan gibi açık. yani gözün arkasına kaçırdığını sandığı lensi düşürmüş.
kadin acile gelmiş bir de gözünün arkasına lens kaçtığını iddia ediyor. valla ben dr yerinde olsam hiç lens gözün arkasına kaçmaz kaçamaz diye anlatamam. direkt gözünüz arkasına kaçan lensler sindirim sistemine karışır sıkıntı yapmayın diye sutlarim. gözünün arkasına lens kaçtığını düşünen biri buna da inanır.
kadının zeka seviyesini lensin gözünün arkasına kaçtığını sanmasindan anlayabilirsin. karı lensi düşürmüş, arkaya kaçtığını sanıyor.
edit: bir sürü mesaj atılmış, öncelikle 25 senedir lens kullanıyor, 15 senedir de optisyenlik yapıyorum. lens gözün arkasına kaçmaz, kaçacağı yer göz kapağınızın altı olur en fazla bakın o durumda bile hiç bir şey yapmanıza gerek yok, kendi kendine çıkar. gözü açıp kapamanız bile yeterli. kadın hastaneye geldiği anda lens göz kapağının altında olsa gözünün kanlanmış ve yaşarmış olması lazım. kadının gözler far görmüş tavşan gibi açık. yani gözün arkasına kaçırdığını sandığı lensi düşürmüş.
olaydan sonra ayilan bayılan tek kadın olay yerine en uzak olan kişi.
twiti okurken gözümde iki elini beline koymuş kavga çıkarmaya çalışan roman karılar belirdi. üslup o.
olm salak mısınız yoksa foncular gibi hain misiniz yada sadece saf insan olduğunuzdan mı böyle konuşuyorsunuz anlamıyorum.
simdi sen bunları kovarken hepsini otobüse kamyona doldurup kovmayacaksın.
1. aşama tüm yardımları kes
2. aşama bedava sağlığa son ver,
3. aşama bundan sonra eğitim hizmeti yok.
4. aşama vergisiz iş yerlerinin kapatılması vergiye tabi geçici sığınmacıların iş yerlerine önce ek vergiler koyma sonra kapatma için süre verilmesi
5. aşama bunları çalıştiranlara çok ağır cezalar, bunları ihbar edenlere cezadan pay.
6. çöpten kağıt bile toplatmayacaksın.
sonra şener şen gibi topuklarını kıçına vura vura suriyeye gidecek. bütün bunlara rağmen kalan sayı fazla olmayacaktır.
simdi sen bunları kovarken hepsini otobüse kamyona doldurup kovmayacaksın.
1. aşama tüm yardımları kes
2. aşama bedava sağlığa son ver,
3. aşama bundan sonra eğitim hizmeti yok.
4. aşama vergisiz iş yerlerinin kapatılması vergiye tabi geçici sığınmacıların iş yerlerine önce ek vergiler koyma sonra kapatma için süre verilmesi
5. aşama bunları çalıştiranlara çok ağır cezalar, bunları ihbar edenlere cezadan pay.
6. çöpten kağıt bile toplatmayacaksın.
sonra şener şen gibi topuklarını kıçına vura vura suriyeye gidecek. bütün bunlara rağmen kalan sayı fazla olmayacaktır.
adam en büyük şüpheliydi bu zamana kadar bu adamdan doku ve dna örneği alınmamış mı?
ne büyük torpili varmış adamın.
ne büyük torpili varmış adamın.
adamın eski bakanı, kendisi gorevi bırakınca parti genel başkanı ve başbakan yaptığı adam partiden istifa etti, parti kurdu. partiden çıkan ilk cumhurbaşkanı adama sırtını dönmüş, millet hala chp den daha önce adı sanı duyulmamış 3 kişinin istifasını bu adamların istifasından önde tutuyor.
siz safları sık tutun, zaman onların aleyhine. 2019 da istanbul ve ankara da yedikleri fark, daha da açılacak.
hold the line.
siz safları sık tutun, zaman onların aleyhine. 2019 da istanbul ve ankara da yedikleri fark, daha da açılacak.
hold the line.
çay emojisi koyaydı iyiydi.
bu istatistikleri dile getirdi diye insanları ırkçılıkla suçlayacak, arap perestler ve liboşlar var. alayının abv.
sinema sektörü sjw kanserine yenik düşmüştür. tüm sevenlerine baş sağlığı diliyoruz.
sjw korona dan daha tehlikeli bir hastalıktır.
sjw korona dan daha tehlikeli bir hastalıktır.
artiste bak o suyu bilerek mi attın diyor.
girmişsin adamın dibine, artist artist konuşuyorsun. adamın yerinde olsam az öteye git yapraam derdim.
girmişsin adamın dibine, artist artist konuşuyorsun. adamın yerinde olsam az öteye git yapraam derdim.
ahmet hakan buna bakıp "ulan dayak yemeden de oluyormuş, boşu boşuna bir kamyon dayak yedik" diyordur.
şimdi cmuk nedeni ile avukatınız yoksa, avukat geliyordu barodan, şimdi bu iş ihale usulü olur, avukat yandaş barodan gelir.
eğer dosyanızın ucu yandaş siyasi birine dokunuyorsa, sizi karakolda yatırıp sikerler ruhunuz duymaz bu yasa işte o yüzden akla mantığa ve hukuka aykırı. şimdi bunun olmayacağının garantisini verebilir misiniz? internette bir şey paylaştın çağırdılar karakola gittin ifaden alınacak o sırada yandaş barodan avukat geldi, aklında ceza alsın bu pezevenk geçecek. ve sana yardım ediyor gibi seni sikecek. ben bu siyasal islamcıların adalet duygusuna güvenmiyorum.
bir müslüman olarak allahsız kitapsız ateistlere güveniyorum allahı recep olan bu siyasal islamcılara güvenmiyorum.
eğer dosyanızın ucu yandaş siyasi birine dokunuyorsa, sizi karakolda yatırıp sikerler ruhunuz duymaz bu yasa işte o yüzden akla mantığa ve hukuka aykırı. şimdi bunun olmayacağının garantisini verebilir misiniz? internette bir şey paylaştın çağırdılar karakola gittin ifaden alınacak o sırada yandaş barodan avukat geldi, aklında ceza alsın bu pezevenk geçecek. ve sana yardım ediyor gibi seni sikecek. ben bu siyasal islamcıların adalet duygusuna güvenmiyorum.
bir müslüman olarak allahsız kitapsız ateistlere güveniyorum allahı recep olan bu siyasal islamcılara güvenmiyorum.
tek rezalet, aile arasında yaptıkları organizasyona türkiye şampiyonası demeleri.
ülkede güzel şeyler de oluyormuş,
umarım motoru bağıran bütün barzolara aynı cezayı katmerli katmerli geçirirler.
umarım motoru bağıran bütün barzolara aynı cezayı katmerli katmerli geçirirler.