Sık geçen başlıklar

24 ocak 2022 tem otoyolunun kapanması 1

ekşi'de gör
"yolların kullanılabilir olmasını sağlayan belediyedir" diyerek götünüzden element uydurmayın, otoyollardan karayolları diğerlerinden belediye sorumludur. zekası kıt trollerin de cesaretine hayranım ya ne güzel hkam kesiyor.

öyle bu karayolu benim şehrimde diye kafanıza göre tuzlayamazsiniz. karayollarınin izin vermesi lazım.