umarım adalet sarayı yapılır.
orada yargılansınlar. böylelikle yargının hükümetin ya da şahısların üstünde bir olgu olduğu da pekiştirilir.
09.03.2023 · 11. sıra
desperado560
08.03.2023 00:05