kerem aktürkoğlu’na söz hakkı verilmeyen saçma olay. bir de o ne düşünüyor duyabilseydik keske. gerçek duygularını neden duyamıyoruz? neden sadece ft ve marcao konusuyor? tek önemli olanlar onlar mı?
bir daha ne kerem ne marcao aynı kişiler olur bundan sonra. hayat boyu küs kalmalılar demiyorum ama ofiste biri size dövse ve sadece müdür diye onu şirkette tutsalar sizin için her şey eskisi gibi olur muydu? döven adama daha cok deger verdiğini gösteren genel müdüre, şirkete, döven adama bakışınız ya da diğer çalışma arkadaşlarınıza karşı psikolojik ezikliğiniz nasıl olurdu? ben ne yaparsam yapayım vazgeçilmezim psikolojisine girecek müdürü hiç söylemiyorum bile.
11.09.2021 · 13. sıra
walnutbreaker
10.09.2021 00:01 ~ 00:08