renktaşlarım nedense panik yapıyor.
şampiyonluğa oynayan takım küme hattındaki takımdan puan almanın tedirginliğini yaşıyorsa, 1 puan bile alamayacaksa siktirsin gitsin şampiyon olmasın zaten.
rahat olsanıza biraz. yok mavi gözlü maaşları ödemiş, yok çok bilenmişler yok deplasman bilmem ne konya lan bu çapı belli. sanki city ile oynuyoruz anasını satayım. endişeye mahal yok.
uyku adam
26.05.2024 08:30 ~ 08:31