Sık geçen başlıklar

bende de 5 as var 14

ekşi profili
benim oğlumda bunlardan biri. haftada bir iki kere gelir "buuda ne ijj var" diye sorar, anlarmış gibi bütün bilgisayarlara salça olur, "cok çalıştı, bi laya baba" diyip her seferinde 1 tl tokatlar. tokatladığı paraları da "falım datız"'a yatırıyor. ulan vasıfsız seni anaokuluna bile almıyorlar, sen önce kıçındaki bezi çıkar.