Sık geçen başlıklar
bende de 5 as var 14
ekşi profili(bkz: kanatlı taşıtlar vergisi)
benim oğlumda bunlardan biri. haftada bir iki kere gelir "buuda ne ijj var" diye sorar, anlarmış gibi bütün bilgisayarlara salça olur, "cok çalıştı, bi laya baba" diyip her seferinde 1 tl tokatlar. tokatladığı paraları da "falım datız"'a yatırıyor. ulan vasıfsız seni anaokuluna bile almıyorlar, sen önce kıçındaki bezi çıkar.
(bkz: behzat ç'ye pavyon şoku)
- iyi bayramlar mülayim abi.
+ iyi bayramlar canım,
+ bu herifi de hiç sevmem.
+ iyi bayramlar canım,
+ bu herifi de hiç sevmem.
(bkz: daniel pancu)
(bkz: hanım koş sözlüğe çıkmışsın)
dursun başgan da bir defansif orta saha takar artık, çocuk helak oldu önündeki defans hattı yüzünden.
"android dahi olsan götü kollayacaksın hacı" felsefesiyle hareket ettiğindendir.
- zorlu bir rakiple eşleştik, gücümüz yetmedi, kısmet değilmiş, artık önümüzdeki maçlara bakıcaz.