Sık geçen başlıklar

patronun vasıfsız oğlu 1

ekşi'de gör
benim oğlumda bunlardan biri. haftada bir iki kere gelir "buuda ne ijj var" diye sorar, anlarmış gibi bütün bilgisayarlara salça olur, "cok çalıştı, bi laya baba" diyip her seferinde 1 tl tokatlar. tokatladığı paraları da "falım datız"'a yatırıyor. ulan vasıfsız seni anaokuluna bile almıyorlar, sen önce kıçındaki bezi çıkar.