Sık geçen başlıklar

dini nedenleri olmadığı halde iyilik yapan insan 4

ekşi'de gör
lan amk daha ortada dinler yokken insanlar ateşi bulmuş, tekerleği bulmuş, yazıyı bulmuş... bunlardan ala iyilik mi olur? sen tanrın için!yaptığın 3 kuruşluk iyiliği başımıza kakıyosun.
dini nedenleri olduğu için iyilik yapan insan kadar iki yüzlüsü var mı ?
iyilik ve din alakasızdir. bugüne kadar dindar olduğu için iyi olan kimse görmedim.
tersine dindar ve tam teşekküllü o. c. sayısız insan gördüm