kediler doğanın süsüdür. kedilere işkence eden orospu çocukları ise yakılmalıdır.
Sık geçen başlıklar
başıboş kedi sorunu 6
ekşi'de görkediler sokaklarımızın çiçekleridir. geçen gün arabayı yıkatıp getirip sitenin otoparkına koydum. ertesi gün bir gittim ayna gibi yaptırdığım arabanın üstünde kedi patisi izi. çamurlu ayaklarıyla kaputtan arabanın tavanına kadar çıkmış sıpa. o an mesul kediyi bulsam kucağıma alır sarılırdım, o derece sevimli geldi. hiç kimseye zararı olmayan, saldırmayan, akşama kadar bulduğu her yerde sevimli sevimli yatıp gelen geçeni seyreden, pokemon gibi bir canlı nasıl bir soruna sebep olabilir? insanlarla iletişimleri de çok iyi. aslında evcilleştirilememelerine rağmen uyum yetenekleri aşırı gelişmiş olduğundan insan türüyle inanılmaz bir uyum ve iletişim içinde yaşıyorlar. sitenin kapısından girdiğim an apartmanın kapısına koşuyorlar, bir de yüzüme bakıyorlar gel burayı aç da girek, götümüz dondu der gibi.
ayrıca kediler türkiye'nin sembolüdür. turizm bakanlığı'nın bu konuyu çok güzel işlemesi gerekiyor. bundan daha sevimli bir tanıtım materyali olamaz. ama nerede o vizyon. sosyal medyada türkiye ile ilgili istisnasız herkesin olumlu yorum yazdığı tek konu kediler.
ayrıca kediler türkiye'nin sembolüdür. turizm bakanlığı'nın bu konuyu çok güzel işlemesi gerekiyor. bundan daha sevimli bir tanıtım materyali olamaz. ama nerede o vizyon. sosyal medyada türkiye ile ilgili istisnasız herkesin olumlu yorum yazdığı tek konu kediler.
kedilere laf atan paris sokaklarında cirit atan sıçanlara baksın. kediseverlik bu toprakların en yüce değerlerindendir.
toksoplazmanın kaldırımda kendi halinde duran kediden kendisine geçeceğini düşünen beyinlere sahip insanların olması ne üzücü.
gelen sorular için edit: arkadaşlar kedinin kakasını toprağın içinden kazıp çıkararak ağzınıza atmıyorsanız, kakayı elinizle tutup sonrasında elinizi yalamıyorsanız veya sokakta gördüğünüz kedilerin ağzını burnunu da yalamıyorsanız hiç korkmanıza gerek yok. bazıları da kedileri zorla tutmaya kalkıp sonra tırmık yiyince bu kedi vahşi mikrop saçıyor diye koşa koşa kuduz aşısı olmaya gidiyor. dokunmayın bu kadar evhamlıysanız arkadaşlar kedilere. bir kedinin kuduz veya hasta olup olmadığını görünce direkt anlayabilirsiniz zaten. hayvanın tüyleri temizse gözü ağzı burnu akmıyorsa sağlıklıdır. çok elleşmeyin özetle kendi hallerinde takılan kimseye musallat olmayan tüylü bıdıkları da rahat bırakın lütfen. kutsal bilgi kaynağının hakkını vererek bana bu haklı gururu yaşatan sorarlara teşekkürler.
gelen sorular için edit: arkadaşlar kedinin kakasını toprağın içinden kazıp çıkararak ağzınıza atmıyorsanız, kakayı elinizle tutup sonrasında elinizi yalamıyorsanız veya sokakta gördüğünüz kedilerin ağzını burnunu da yalamıyorsanız hiç korkmanıza gerek yok. bazıları da kedileri zorla tutmaya kalkıp sonra tırmık yiyince bu kedi vahşi mikrop saçıyor diye koşa koşa kuduz aşısı olmaya gidiyor. dokunmayın bu kadar evhamlıysanız arkadaşlar kedilere. bir kedinin kuduz veya hasta olup olmadığını görünce direkt anlayabilirsiniz zaten. hayvanın tüyleri temizse gözü ağzı burnu akmıyorsa sağlıklıdır. çok elleşmeyin özetle kendi hallerinde takılan kimseye musallat olmayan tüylü bıdıkları da rahat bırakın lütfen. kutsal bilgi kaynağının hakkını vererek bana bu haklı gururu yaşatan sorarlara teşekkürler.
benim de canımı gece sikko sikko bağıran insanlar sıkıyor. başıbos dolaşan insanları uyutalım bence.
edit: beynini siktigim 10 sayfa entry yazmış. boş yaptigına o kadar eminim ki sik kafali kardeşim hicbirini okumadim. senin ben kalbini sikeyim, insan şu lafı soylemeye utanır.
edit: beynini siktigim 10 sayfa entry yazmış. boş yaptigına o kadar eminim ki sik kafali kardeşim hicbirini okumadim. senin ben kalbini sikeyim, insan şu lafı soylemeye utanır.