Sık geçen başlıklar

kadıköy'de bikini giyen kadınla yaşanan polemik 4

ekşi'de gör
yaşasın ortadoğululuk. yaşasın geri kalmışlık. yaşasın çoğunluk zorbalığı. yaşasın vasatlık. başlığın altındaki entry'leri okuyunca benim de palto gocuk ne varsa giyinip böyle eylem yapasım geldi. korkmayın lan rahatlayın altı üstü birer avuç küçücük iki tane meme. size bir şey yapamaz. eksilemeyenin de ta.
kadınların dikkat çekmesi için neden hep soyunması gerekiyor abi ben bunu anlamıyorum? götünü başını açmadan bir şeyi anlatamıyorsanız problem sizde olabilir.
ulan olayın çarşafla ne ilgisi var? kıyaslamaya bak. çarşaflı olsaymış mağduriyet olurmuş.

plajda değilsen bikiniyle gezemezsin amk bu kadar basit. ben deniz şortumu giyip sokakta üstüm çıplak gezsem teşhirci olurum. kadınlar anadan üryan gezse özgür oluyor. şu olaya mıy mıy gerekçe üretmezseniz ılıklığınıza zeval gelmez merak etmeyin.
görüntü kalitesi düşük olduğundan dolayı bu olayı kınıyorum.

edit: olum favlamayın şu entryi. kendimi sapıkların lideri gibi hissediyorum. amacım sadece gözümle görmediğim bişeyi yargılamamaktı…