dünyada pakistandan sonra ikinci en iyi geçindiğimiz, zararsız ülke marşını ıslıklamaktır.
adamlar bırak vizeyi pasaport bile istemiyor.
Sık geçen başlıklar
from potomac to kuban 25
ekşi profiliakp olamaz belki ama mhp gibi 11-13 oy alabilir.
fatih erbakan'ın ihtiyar gibi 3 fps hareket etmesi birçok muhafazakar tarafından efendilik olarak algılanıyor.
fatih erbakan'ın ihtiyar gibi 3 fps hareket etmesi birçok muhafazakar tarafından efendilik olarak algılanıyor.
haberdeki en doğru cümle : "türkiye’de ar-ge için gerekli teşvikler verilmekte ancak yeterince olumlu sonuç alınamıyor."
gerçekten de bu teşvikleri alanların çoğu bir sike derman olmayan işler yapıp parayı cukkalıyor.
gerçekten de bu teşvikleri alanların çoğu bir sike derman olmayan işler yapıp parayı cukkalıyor.
kadın, eski abd dışişleri bakanı condoleezza rice gibi, ortadoğunun içinden geçiyor. çocuğunun psikolojisi bozulmasın da.
ihracat dediğin ülkeye para kazandırır, ülkeyi zenginleştirir.
eğitimli insan kaybına ihracat denmez, kayıp denir, ülke için büyük zarardır.
inanılmaz bir gaf ama alkışlandığına eminim.
eğitimli insan kaybına ihracat denmez, kayıp denir, ülke için büyük zarardır.
inanılmaz bir gaf ama alkışlandığına eminim.
ateist olarak sikimde değildir.
olm biz biatçı değil bilimciyiz, teori isterse alişan ile sabah şekerlerinin olsun
olm biz biatçı değil bilimciyiz, teori isterse alişan ile sabah şekerlerinin olsun
simdi dusunmek cok akillica olmus
detaylari okudum 90 milyon pakistan rupee dolandirilmis, yani 575 bin dolar yapiyor.
haber yanlis.
haber yanlis.
hayal kurarken bile yasadigim korku.
fakir kalmak en iyisi, mafya tank filan ugrasamam.
fakir kalmak en iyisi, mafya tank filan ugrasamam.
okumadan onayladım neyse ki kafam rahat. okusam kafam rahat olmazdı.
trabzonda yaylada babasının yanındaymış.
mercedes s600ü ile çıksa daha samimi olurdu. düşünsene arkada siyah mercedes dörtlüleri yanıyor önde ae hutbe veriyor.
namazda secdeye varınca ayaklarım havaya kalkıyor
bunların tipi de hep böyle ulan bir tip de orijinal olsun ne bileyim devasa süngere ya da paşabahçe vazosuna filan benzesin saydam olsun, nedense hep insanın yandan yemisi
ahaha kaputta tepinerek olaylari sakinlestirmek de iyiymis. aynasini kirayim belki sakinlesir ahaha.
insanların iyimserliği gözlerimi yaşartıyor. dünya böyle naif ve iyi niyetli insanlarla güzel.
20 lira teklif ettim ozel mesajdan, cevap bekliyorum.
cnn altyazı geçiyor şu anda breaking news olarak.
artık defanslar da burun bandı takmıyor, hakan ünsal hariç o halen evde bile takıyormuş.