Sık geçen başlıklar

rte'den şikayet edip oyum akp'ye diyen abla 1

ekşi'de gör
açlıktan sıçtığın boku yiyecek seviyeye gelirsin umarım dediğim kadın. böylelerine hiç acımıyorum, açlıktan ölseler üstüne toprak atanı düdüklesinler.