saçma sapan bir vaaddir.
bir insan, sırf kadın olduğu için pozitif ayrımcılık yapılmamalı.
ben vergilerimi sırf iki insan önce evlenip daha sonra anlaşamayıp boşandılar diye bir kadının ev kirasını ödesin diye devlete vermiyorum.
16.02.2022 · 37. sıra
stajyermafya
15.02.2022 14:39