Sık geçen başlıklar

benzin fiyatlarının 20 tl'ye düşmesi 1

ekşi'de gör
hep dikkatimi çekmiştir, bu aktrollerde 2 iq üstü insan görmedim hiç.

mesela başlığı açan şahısta "ben neden 20 tlye benzin alıyorum?" diye soramıyor çünkü düşük iq'su buna müsaade etmiyor.

ya da bazı gerçekleştirdiği olaylar yüzünden dili yıpranmış olacak ki, bunu telaffuz etmekte zorlanıyor.

tanım: olması gerekendir.

edit: imla