hep dikkatimi çekmiştir, bu aktrollerde 2 iq üstü insan görmedim hiç.
mesela başlığı açan şahısta "ben neden 20 tlye benzin alıyorum?" diye soramıyor çünkü düşük iq'su buna müsaade etmiyor.
ya da bazı gerçekleştirdiği olaylar yüzünden dili yıpranmış olacak ki, bunu telaffuz etmekte zorlanıyor.
tanım: olması gerekendir.
edit: imla
07.08.2022 · 11. sıra
stajyermafya
06.08.2022 09:57 ~ 11:15