sanki ters kelepçe yapıp zorla göndermişler adamı türkiye'ye.
yok "sevgilisini ukrayna'da bırakmak zorunda kalan adam" yok "on bir yaşındaki kızını ukrayna'da bırakıp gelmek zorunda kalan baba"... buz gibi de kaçmışlar amk. ayakları götlerine vura vura kaçmışlar. ne yar demişler, ne evlat. bal gibi de kaçmışlar. neyin dramını çıkarmaya çalışıyorsunuz?
"savaş psikolojisi"ymiş. geride bıraktıklarının psikolojisi ne olacak peki?
edit: ulan ne çok korkak varmış sözlükte, engelle engelle bitmiyorlar. "evinin güvenliğinde atıp tutmak kolay"mış... sanki biz de "süngü takıp rus askerlerinin üzerine hücum etmeliydi" diyoruz amk.
işin ilginci aynı kişileri kadına şiddet başlıklarında "ah ulan bana denk gelecekti" derken görebilirsiniz.
02.03.2022 · 21. sıra
nyarla
01.03.2022 00:12 ~ 00:59