türkiye'de sadece tarkan'ın yapacağı, eleştiren ve sorgulayan harekettir.
Sık geçen başlıklar
alicek 20
ekşi profilidik yokuştan yukarı çıkarken arabanın ters dönerek yokuş aşağı yuvarlanması
mafya ve define komedisi, eltilerin ve görümcelerin kıskançlıklarını içeren filmler ve aptal romantik filmleri çıkarırsak sinemada herhangi birşey bırakılmadığı, filmlerin sadece yapımcıları ve sinema salonlarını zengin etmek için halkı aptal yerine koyduğu bir ortamda az bile olmuştur
oy vermek bir yana destek dahi vermedim vicdanım rahat fakat bu çok normal birşey. nasıl ki %90 üstü oy alan kenan evren'e kimse destek vermemiş gibi yapıyorsa yarın aynısını akp için yapacaklar fakat arada tek fark var o da vicdan, herkeste bulunmuyor
masrafı var değişeni vardır diyen adamlar bu ülkenin sonucu değil sebebidir
hangi iş yeri
katil sosyopat olabilir, canı cinayet işlemek istemiş olabilir suç makinası olabilir fakat yok yere işlediği cinayetin neden bir ihtiyar, liseli veyahut başka biri olmamasının sebebi kadını daha savunmasız görmesidir, zaten başlı başına bu yüzden kadın cinayetidir
gerçek yaş: 24
hissedilen yaş; evde: 57 dışarıda: 17 mutfakta: 25 yatakta: 80
hissedilen yaş; evde: 57 dışarıda: 17 mutfakta: 25 yatakta: 80
(bkz: doğu perinçek)
akıldan aynı anda birçok şey geçtiği için saçma sapan cümleler kurmak ve çoğu zaman söylenmesi gereken şeyi söyleyememek
bu iğrenç varlığı okul öncesi öğretmeni yapacak eğitim sistemi midemi bulandırıyor
erkek olarak kadınlar kulübü'nü takip ediyordum arada sırada, boğa burcu hakkında böyle bir iddia vardı daha doğrusu en iyi burç olduğuna dair ve altına "seviş yemeğini ver sonra da yastık at uyusun" diye bi mesaj vardı, ben hayatımda mensubu olduğum burçtan dolayı bu kadar aşağılandığımı hatırlamıyorum, utandım resmen
ben yemiyorum niyetliyim.
kader ve çilem..
bu kadar negatif isimler görmedim ben, sanki bu dünyaya zorla gelmiş, istenmiyormuş gibi gelir hep bana
bu kadar negatif isimler görmedim ben, sanki bu dünyaya zorla gelmiş, istenmiyormuş gibi gelir hep bana
(bkz: börezzers)
gece gece yanlış okuduğum başlık
kendi başına geçimini sağlayan ve bu konuda kadına ihtiyaç duymayan erkektir
şehit ve gazi aileleri için birşey demiyorum fakat dar gelirli hava atmak için kredi çekip bmw alacak iphone x alacak samsung s9 alacak har vurup harman savuracak onun borcunu da kemer sıkmaktan karnı yara olan binbir fedakarlıkla da olsa borç harç almadan yaşayan, bunun için yaşam kalitesini düşürenler ödeyecek öyle mi? söyleyin bu neyin bedeli? akp'den kurtulmak için illa bu mu gerekiyor?
ek: ben lüks tüketim vurgusu yaptım ve (bkz: #76730085) 'a katılarak sadece sistemin daha adil bir şekilde entegre edilmesini istiyorum
ek: ben lüks tüketim vurgusu yaptım ve (bkz: #76730085) 'a katılarak sadece sistemin daha adil bir şekilde entegre edilmesini istiyorum