Sık geçen başlıklar

alicek 20

ekşi profili
mafya ve define komedisi, eltilerin ve görümcelerin kıskançlıklarını içeren filmler ve aptal romantik filmleri çıkarırsak sinemada herhangi birşey bırakılmadığı, filmlerin sadece yapımcıları ve sinema salonlarını zengin etmek için halkı aptal yerine koyduğu bir ortamda az bile olmuştur
oy vermek bir yana destek dahi vermedim vicdanım rahat fakat bu çok normal birşey. nasıl ki %90 üstü oy alan kenan evren'e kimse destek vermemiş gibi yapıyorsa yarın aynısını akp için yapacaklar fakat arada tek fark var o da vicdan, herkeste bulunmuyor
katil sosyopat olabilir, canı cinayet işlemek istemiş olabilir suç makinası olabilir fakat yok yere işlediği cinayetin neden bir ihtiyar, liseli veyahut başka biri olmamasının sebebi kadını daha savunmasız görmesidir, zaten başlı başına bu yüzden kadın cinayetidir
erkek olarak kadınlar kulübü'nü takip ediyordum arada sırada, boğa burcu hakkında böyle bir iddia vardı daha doğrusu en iyi burç olduğuna dair ve altına "seviş yemeğini ver sonra da yastık at uyusun" diye bi mesaj vardı, ben hayatımda mensubu olduğum burçtan dolayı bu kadar aşağılandığımı hatırlamıyorum, utandım resmen
şehit ve gazi aileleri için birşey demiyorum fakat dar gelirli hava atmak için kredi çekip bmw alacak iphone x alacak samsung s9 alacak har vurup harman savuracak onun borcunu da kemer sıkmaktan karnı yara olan binbir fedakarlıkla da olsa borç harç almadan yaşayan, bunun için yaşam kalitesini düşürenler ödeyecek öyle mi? söyleyin bu neyin bedeli? akp'den kurtulmak için illa bu mu gerekiyor?

ek: ben lüks tüketim vurgusu yaptım ve (bkz: #76730085) 'a katılarak sadece sistemin daha adil bir şekilde entegre edilmesini istiyorum