meselenin finansal maliyeti olmayan şey..8 milyar tl'den bahsediliyor ki çok da büyük bir para değil.
anladığım kadarıyla bankanın vatandaştan tahsil edemediği ve sonrasında komik fiyatlara varlık yönetim şirketlerine sattığı alacakların satın alınması söz konusu.
yani senin bankaya 100 bin tl borcun var ancak banka bu parayı senden tahsil edemiyor (çünkü üzerinde hiçbir şey yok), bunu 5 bin liraya varlık yönetim şirketine satıyor. o da senden ne koparabilirse kar ediyor. bunlar satın alınacak
yalnız ben işin daha çok ahlaki tehlike kismindayim...niye durduk yerde böyle bir kıyak geçiyoruz?
bir de devletin görevi tahsilatcilik mi?
09.05.2018 · 45. sıra
madonnanin yagli zencisi 2
08.05.2018 06:49 ~ 06:50