oy vermek bir yana destek dahi vermedim vicdanım rahat fakat bu çok normal birşey. nasıl ki %90 üstü oy alan kenan evren'e kimse destek vermemiş gibi yapıyorsa yarın aynısını akp için yapacaklar fakat arada tek fark var o da vicdan, herkeste bulunmuyor
Sık geçen başlıklar
17 yılda bir defa bile akp'ye oy vermemiş yazarlar 5
ekşi'de gör-hayatım boyunca 1 kez olsun akp’ye oy vermedim.
-hayatım boyunca 1 kez olsun fetullah gülen’e “hocaefendi hazretleri” demedim.
-çocukluğumda benim akranlarım “hocaefendi hocaefendi “diye dolaşırken ben bu vatansız piçe “feto” diyordum dikkatinizi çekerim “ fetö”değil. ve tartışıyorduk.
-şimdi o hocaefendi diye dolaşan çocuklar büyüdü benim lafıma geldiler.ama zihniyet yine aynı değişen sadece karakterler oldu.cemaatlere verlen tavizler değişmedi a cemaatine değil b cemaatine kayırmalar başladı yine söylüyorum din devlet işleyişine bir şey katmaz sadece siyasetçilerin propaganda argümanı olur.
-o hocaefendi diye dolaşan çocuklar hadi diyelim dün yanıldılar,bugün yine aynı yoldalar bugün de uyarıyorum yarın da yanılacaksınız,bu devran tersine döndüğünde gerçekler ortaya çıktığında aynaya bakıp kendinizi sorgulayacaksınız.
-hayatım boyunca 1 kez olsun fetullah gülen’e “hocaefendi hazretleri” demedim.
-çocukluğumda benim akranlarım “hocaefendi hocaefendi “diye dolaşırken ben bu vatansız piçe “feto” diyordum dikkatinizi çekerim “ fetö”değil. ve tartışıyorduk.
-şimdi o hocaefendi diye dolaşan çocuklar büyüdü benim lafıma geldiler.ama zihniyet yine aynı değişen sadece karakterler oldu.cemaatlere verlen tavizler değişmedi a cemaatine değil b cemaatine kayırmalar başladı yine söylüyorum din devlet işleyişine bir şey katmaz sadece siyasetçilerin propaganda argümanı olur.
-o hocaefendi diye dolaşan çocuklar hadi diyelim dün yanıldılar,bugün yine aynı yoldalar bugün de uyarıyorum yarın da yanılacaksınız,bu devran tersine döndüğünde gerçekler ortaya çıktığında aynaya bakıp kendinizi sorgulayacaksınız.
parıl parıl parlamaktadırlar. onların bu ülkenin umutlarıdır.
hepsine sarılıyorum. iyi ki varsınız!
hepsine sarılıyorum. iyi ki varsınız!
edit 1. bir kere verende 1000 kere verende aynı.
vermedim vereni sikim
vermedim vereni sikim
ben vermedim diye biliyorum ama yine de ysk ve anadolu ajans daha iyisini bilir.