"16 yıldır başta olan bir insan yeni olarak şunu yapacağız diyemez; ancak özür dileyebilir."
başka söze gerek yok.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
hoş geldiniz, sorum yok sadece izmir marşı klibiniz için teşekkür etmek istedim.
haluk levent - izmir marşı
suser'lara hatırlatmış olalım.
(bkz: haluk levent'in izmir marşı klibi)
haluk levent - izmir marşı
suser'lara hatırlatmış olalım.
(bkz: haluk levent'in izmir marşı klibi)
kendi insanınızla mesajlaşana kadar gidin yabancılarla mesajlaşın. daha fazla faydasını görürsünüz.
gereksiz bir veritabanı.
gereksiz bir veritabanı.
dün çok beğenildiği için şu grafiği tekrar paylaşmak istediğim kurdur.
dolar 4'e çıktı algısı yanlış - 23.03.2018 - usd/try: 3.99
dolardaki artışı kabul etmiyorum - 11.05.2018 - usd/try: 4.30
dolar aslında sandığınız kadar yüksek değil - 22.05.2018 - usd/try: 4.68
23.05.2018 - usd/try: 4.92'yi gördü şuan 4.60'larda dolaşıyor.
ekonomi bakanı diye angus sığırı soksak meclise herhalde o da bu kadar başarılı olurdu...
heriflerin varlık fonu'nu emanet ettikleri yiğit bulut'un öngörülerine bak:
"1 dolar 1 tl olacak" diyeli 8 yıl
"dolar 3 tl'yi geçmez" diyeli 1 yıl
1 dolar 4,92 tl'ye ulaşalı 1 gün oldu...
dün de trt'de kurtuluş savaşı benzetmesi yapmış...
kimi kurtarıyorsunuz jöleli? ülkeyi mi yoksa vasıfsız halinle sana 202 bin tl maaş bağlayan reis'ini mi?*
yeter anamız ağladı diye bağıracağız ondan da korkuyoruz "ananı da al git" der diye...
jöleli'nin dış güçler yorumuna rte'nin cevabı
sonra uğraş dur sözlükteki sığırlarla:
"rte'yi devirmek için her yolu denemeleri" şu entry'i 100 küsur kişi favoriye almış... daha ne diyeyim?
(bkz: 2003-2018 enflasyon ve alım gücü rezaleti)
(bkz: bir ayda 6 milyar tl banknot basan über hükümet)
(bkz: 15 yılda 1 trilyon dolar cari açık verdik)
sizin yapacağınız işin taa amk...
dolar 4'e çıktı algısı yanlış - 23.03.2018 - usd/try: 3.99
dolardaki artışı kabul etmiyorum - 11.05.2018 - usd/try: 4.30
dolar aslında sandığınız kadar yüksek değil - 22.05.2018 - usd/try: 4.68
23.05.2018 - usd/try: 4.92'yi gördü şuan 4.60'larda dolaşıyor.
ekonomi bakanı diye angus sığırı soksak meclise herhalde o da bu kadar başarılı olurdu...
heriflerin varlık fonu'nu emanet ettikleri yiğit bulut'un öngörülerine bak:
"1 dolar 1 tl olacak" diyeli 8 yıl
"dolar 3 tl'yi geçmez" diyeli 1 yıl
1 dolar 4,92 tl'ye ulaşalı 1 gün oldu...
dün de trt'de kurtuluş savaşı benzetmesi yapmış...
kimi kurtarıyorsunuz jöleli? ülkeyi mi yoksa vasıfsız halinle sana 202 bin tl maaş bağlayan reis'ini mi?*
yeter anamız ağladı diye bağıracağız ondan da korkuyoruz "ananı da al git" der diye...
jöleli'nin dış güçler yorumuna rte'nin cevabı
sonra uğraş dur sözlükteki sığırlarla:
"rte'yi devirmek için her yolu denemeleri" şu entry'i 100 küsur kişi favoriye almış... daha ne diyeyim?
(bkz: 2003-2018 enflasyon ve alım gücü rezaleti)
(bkz: bir ayda 6 milyar tl banknot basan über hükümet)
(bkz: 15 yılda 1 trilyon dolar cari açık verdik)
sizin yapacağınız işin taa amk...
(bkz: börezzers)
ağaç dibinde ki talim şey dediği sahte pasaport ve biraz paradır. onları çıkarıp kaçacaklarından bahsediyor.
kimse kusura bakmasin ama zeka yalanmıyor. ama meme öyle mi? oooh şappişuppi yalanıyor.
editoryo: yoğun istek üzerine aciklama ihtiyaci duydum erkek memesi yalamıyorum arkadaşlar yoğun ilginize teşekkür ederim.
gökten kasnak yağsa bizim kafamıza geçmiyor arkadaş. hep kıllı kıllı erkek memesi capsleri geldi.
editoryo: yoğun istek üzerine aciklama ihtiyaci duydum erkek memesi yalamıyorum arkadaşlar yoğun ilginize teşekkür ederim.
gökten kasnak yağsa bizim kafamıza geçmiyor arkadaş. hep kıllı kıllı erkek memesi capsleri geldi.
bir hamak kurup uzanacaksın, yanına kıvrılacak. saçları göğsünün üzerine düşecek nefesini göğüsünün üzerinde hissederek gökyüzünü izeleyeceksin.
bir daha nasip olmayacağını bilseydim yapmazdım
bir daha nasip olmayacağını bilseydim yapmazdım
hapisten sonra 'ezel' olarak dönecektir.
olum bak bursa'da eski otobüs garajını yıktılar. kent meydanı yapacaz dediler. kent meydanı adında avm yaptılar.
lütfen elektrik alımlarınızı köprü geçişlerinizi ve mega ihalelerinizi dolar kuru ile yapmayın siz de!
''zengin, fakir herkesin bir ay temel askerlik eğitimi almasını uygun görüyorum. böylece bedelli askerlik tartışmaları ortadan kalkar.'' demiş adam gibi adam.
bu kadar ya, ne bedelisi ne zorunlusu. 1 ay verilecek sağlam eğitim yeter de artar bile. çatışmalar zaten profesyonel ordunun işi. helal olsun temel reyize.
umarım bu söylemi meral hanım ve muharrem bey de benimser. 1 aylık temel askeri eğitim yeterlidir.
bu kadar ya, ne bedelisi ne zorunlusu. 1 ay verilecek sağlam eğitim yeter de artar bile. çatışmalar zaten profesyonel ordunun işi. helal olsun temel reyize.
umarım bu söylemi meral hanım ve muharrem bey de benimser. 1 aylık temel askeri eğitim yeterlidir.
olumle tehdit etme, alikoyma, haneye tecavuz ne ararsan var. simdi bu suclari islerken kameraya poz verip ayni zamanda sosyal medyada paylasmak icin beyinsiz olmak gerekir.
sey gibi dusunun, hirsizlik yaparken kendini kameraya alip sosyal medyada paylasmak gibi..
sey gibi dusunun, hirsizlik yaparken kendini kameraya alip sosyal medyada paylasmak gibi..
- bize ne tavuk fiyatlarından, maaşımızı tavukla mı alıyoruz?
(bkz: frank underwood)
bu nasıl soru ya? bu soruya lahana sarması cevabı veren adıyaman tütünü falan içiyordur. ağzının tadı yoktur.
tabi ki yaprak sarması.
tabi ki yaprak sarması.
burclarla ilgilenen, insanlarin konustuktan sonra burclarini hemen hemen cozen ( en azindan grubunu) biri olarak biraz da ben tespit kasayim.
koc burcu kadini: bunlar cok inatci, cok dominant fazlaca da soguk kadinlardir. karizmalari falan vardir ama uyum saglamak zordur. taktiklarina tam takarlar.
balik burcu kadini: hayatimda gordugum en manik en sorunlu tip kadinlar bunlardan cikti. uc ev arkadasi degistirdim bana bile obsesyonla baglanani gordum. asiri dengesiz ve duygusal bir burc. severken asiri sever ama sorunlu bir sevgi. ayrica bencil severler.ajitasyonda bir numaradirlar.
boga burcu kadini: bu konuda yorum yapmiycam cunku kendi burcum o yuzden suradan bakmak lazim (bkz: boğa burcu kadını)
ıkizler: baya eglenceli kadinlardir, konuskan, cana yakindirlar arada dengesizlik ve ortam buldugunda aldatabilme ihtimalleri yuksektir. cok sadik bir burc degil ama yine de sosyal duruma bagli degisebilir.yalan fazlaca soylerler.
yengec burcu kadini: anac bir burc iyi ev kadini olur ama yine asiri duygusaldir. ama ideal eslerden biridir. eve al besle zarari dokunmaz.
aslan burcu: dominant, guclu bir burc erkeklere cok daha ihtiyaci olmayan kadinlardir o yuzden fazlaca guclu olmaniz gerekir kaldirabilmek icin. sosyaldirler, akillidirlar. ıdare etmeyi bilene iyi sevgili es olabilirler.
basak:valla cok organize, tertip duzen hepsi var bu kadinda erkek olsam nikahi basardim. hayatinizi direkt yoluna sokar bu kadinlar. biraz temkzlik takintisi vardir o kadar ama sabirli ve caliskan bir burc. severim.
terazi: cok entel falandir bazilari ama asiri da dengesizdirler. venus yonettigi icin butun estetik seylere meraklidirlar ve hayatta luks arayisi icindedirler bu da bir erkek icin zorlastirici bir olaydir. zengin degilseniz bulasmayin.
yay: bir arkadas yazmis ama baliktan sonra en sorunlu kadin burclarindan biridir. bencil ve biraz fazla yalan soyler. ozgurlugune asiri duskundur. biraz zor sadik bir sevgili olur.
akrep: tehlikeli kadinlardir. cinsellik acisindan iyi olmalidirlar cunku libidolari yuksektir bununla birlikte aldatma riskleri de ayni orantidadir. sinsilikleri de genelde gozlemlenmistir.beklentileri maddi ve manevi genelde yuksektir.
oglak: tatlis kadinlardir. biraz soguk ama akilli uslu olurlar. sohbetleri, espri kabiletleri yuksektir. biraz inatcidir ama bunlari da ideal grubuna aliiyorum.
kova: hem akilli hem de eglencelidir fakat akli havadadir biraz. hem de kararsizdir genelde. evlenmeye karar vermeleri omur alabilir. ama bir erkegin birlikte oturup mac bile izleyecegi kadinlardir. kotu niyet tasimazlar.
koc burcu kadini: bunlar cok inatci, cok dominant fazlaca da soguk kadinlardir. karizmalari falan vardir ama uyum saglamak zordur. taktiklarina tam takarlar.
balik burcu kadini: hayatimda gordugum en manik en sorunlu tip kadinlar bunlardan cikti. uc ev arkadasi degistirdim bana bile obsesyonla baglanani gordum. asiri dengesiz ve duygusal bir burc. severken asiri sever ama sorunlu bir sevgi. ayrica bencil severler.ajitasyonda bir numaradirlar.
boga burcu kadini: bu konuda yorum yapmiycam cunku kendi burcum o yuzden suradan bakmak lazim (bkz: boğa burcu kadını)
ıkizler: baya eglenceli kadinlardir, konuskan, cana yakindirlar arada dengesizlik ve ortam buldugunda aldatabilme ihtimalleri yuksektir. cok sadik bir burc degil ama yine de sosyal duruma bagli degisebilir.yalan fazlaca soylerler.
yengec burcu kadini: anac bir burc iyi ev kadini olur ama yine asiri duygusaldir. ama ideal eslerden biridir. eve al besle zarari dokunmaz.
aslan burcu: dominant, guclu bir burc erkeklere cok daha ihtiyaci olmayan kadinlardir o yuzden fazlaca guclu olmaniz gerekir kaldirabilmek icin. sosyaldirler, akillidirlar. ıdare etmeyi bilene iyi sevgili es olabilirler.
basak:valla cok organize, tertip duzen hepsi var bu kadinda erkek olsam nikahi basardim. hayatinizi direkt yoluna sokar bu kadinlar. biraz temkzlik takintisi vardir o kadar ama sabirli ve caliskan bir burc. severim.
terazi: cok entel falandir bazilari ama asiri da dengesizdirler. venus yonettigi icin butun estetik seylere meraklidirlar ve hayatta luks arayisi icindedirler bu da bir erkek icin zorlastirici bir olaydir. zengin degilseniz bulasmayin.
yay: bir arkadas yazmis ama baliktan sonra en sorunlu kadin burclarindan biridir. bencil ve biraz fazla yalan soyler. ozgurlugune asiri duskundur. biraz zor sadik bir sevgili olur.
akrep: tehlikeli kadinlardir. cinsellik acisindan iyi olmalidirlar cunku libidolari yuksektir bununla birlikte aldatma riskleri de ayni orantidadir. sinsilikleri de genelde gozlemlenmistir.beklentileri maddi ve manevi genelde yuksektir.
oglak: tatlis kadinlardir. biraz soguk ama akilli uslu olurlar. sohbetleri, espri kabiletleri yuksektir. biraz inatcidir ama bunlari da ideal grubuna aliiyorum.
kova: hem akilli hem de eglencelidir fakat akli havadadir biraz. hem de kararsizdir genelde. evlenmeye karar vermeleri omur alabilir. ama bir erkegin birlikte oturup mac bile izleyecegi kadinlardir. kotu niyet tasimazlar.
ismi bir doktordan ziyade hokkabazı çağrıştırıyor.
''bir haftada ortaçağ, 15 günde yeniçağ ,yemin ediyorum 1 aya kadar fransız devrimine kadar götürürüz biz bu işi.''
ben gülümseyerek veriyorum.
avrupa basınındaki anti-erdoğan haberlerin tümü, türkiye’de “dış mihrakların oyunu” adı altında erdoğan’a oy getiriyor. görüyorum ve arttırıyorum, bence bu erdoğan’ı sonsuza dek başımızda tutmak isteyen dış mihrakların oyunu. dış mihrakception.
bir gecede sadece bir önceki gecenin seviyesine inerek maymun olmuş kurdur.
dış güç goygoycusu aktrollerin sessizliğini koruyacağı ziyarettir.
lan siz kendiniz dış güç olmuşsunuz.
lan siz kendiniz dış güç olmuşsunuz.
milletvekilliği için hdp
cumhurbaşkanlığı için ince
ikinci turda ise erdoğan dışında kim kalırsa ona
cumhurbaşkanlığı için ince
ikinci turda ise erdoğan dışında kim kalırsa ona
16 yıldır neden yapmadın ?
az önce pelin çift:
" sayın cumhurbaşkanım, sayin muharrem ince ve meral hanim sizi sürekli tv'de ülke meselelerini konuşmaya davet ediyorlar, gelsin istediği kanalda karşılıklı konuşalım diyorlar. neden kabul etmiyorsunuz? diğer ülkelerde her secim öncesi bu var. siz neden çekiniyorsunuz" dedi ya la, boyle gözünün içine baka baka pür dikkat bu soruyu so.. eheh şaka saka " yorılmıyır mısınız sıyın cımhırbıskınım , hırgın bır yerdısınız, sahı orıcınızı nısıl ıcıyınız siz " diyerek devam ediyor sorular. iki garip açıyorlarmış karısıyla beraber. vavvv. evet.
" sayın cumhurbaşkanım, sayin muharrem ince ve meral hanim sizi sürekli tv'de ülke meselelerini konuşmaya davet ediyorlar, gelsin istediği kanalda karşılıklı konuşalım diyorlar. neden kabul etmiyorsunuz? diğer ülkelerde her secim öncesi bu var. siz neden çekiniyorsunuz" dedi ya la, boyle gözünün içine baka baka pür dikkat bu soruyu so.. eheh şaka saka " yorılmıyır mısınız sıyın cımhırbıskınım , hırgın bır yerdısınız, sahı orıcınızı nısıl ıcıyınız siz " diyerek devam ediyor sorular. iki garip açıyorlarmış karısıyla beraber. vavvv. evet.
muhtemelen başı ayrı satılacaktır. bir sonraki modelin başı bir önceki modele uymayacaktır.
51 ince / 49 erdoğan olursa erdoğan kazanmış sayılır
bence ben güzel sevişirim. öyle olduğunu tahmin ediyorum; çünkü henüz sevişemedim.
hiç araba kullanmamış dızo beyanı. hiç artistikle alakası yoktur. aksine zorunlu olması gereklidir.
hala hayattayız, bu da bir şey
mümkündür, attan inip eşeğe binmek falan da değildir. farklı kültürlerdir, iki tarafta da sekülerizm mevcuttur. ha izmir'deki sekülerler daha nazik, sekülerizm biraz daha da baskındır izmir'de. ancak adana'da sen gidip ramazan'da bile olsa milletin içkisine falan karışmaya kalkarsan çok sağlam dayak yersin. sekülerler o konuda hiç pasif değil. iki şehrin de farklıdır rakı sofrası. şehir daha küçük olduğu için midir bilmiyorum ama adana'daki misafirperverlik, konukseverlik izmir'dekinden de daha kuvvetlidir. adanalıların konuşması kaba gelebilir ama samimi adamlardır. yapmacık kibarlık taslamazlar.
özetle gitmeden, görmeden şu şehir hakkında yorum yapmayın. kontak etmeyin adamı. yarı izmirli olan bir insan olarak söylüyorum. ha adana diye hürriyet mahallesi'ne, kiremithane'ye gittiyseniz o bizim değil sizin sorununuz.
özetle gitmeden, görmeden şu şehir hakkında yorum yapmayın. kontak etmeyin adamı. yarı izmirli olan bir insan olarak söylüyorum. ha adana diye hürriyet mahallesi'ne, kiremithane'ye gittiyseniz o bizim değil sizin sorununuz.
düşüncelerinizi çarpıtmaktan vazgeçin.
depresif insanların en büyük hatası budur. kişi hayata o kadar karamsar ve umutsuz bakar ki önünde duran gerçekleri ayırt edemez. zaten depresyonun en kötü sonuçlarından biri de rasyonel düşünme yetisine büyük zarar vermesidir. insanın önce buna inanması gerekiyor; mutsuzken düşündüklerin çoğunlukla gerçek değildir. çünkü sen, o an inandıklarına, düşüncelerini ve tavırlarını gerçek dışı sebeplere bağlayarak ulaştın. bu yüzden kendinle kavga etmekten vazgeçmen gerekiyor.
depresif insanların en büyük hatası budur. kişi hayata o kadar karamsar ve umutsuz bakar ki önünde duran gerçekleri ayırt edemez. zaten depresyonun en kötü sonuçlarından biri de rasyonel düşünme yetisine büyük zarar vermesidir. insanın önce buna inanması gerekiyor; mutsuzken düşündüklerin çoğunlukla gerçek değildir. çünkü sen, o an inandıklarına, düşüncelerini ve tavırlarını gerçek dışı sebeplere bağlayarak ulaştın. bu yüzden kendinle kavga etmekten vazgeçmen gerekiyor.
ormanı kapatıp havalimanı yapmak.
havalimanını kapatıp bahçe yapmak.
havalimanını kapatıp bahçe yapmak.
tatlım çünkü biz ölüp cennete gideceğiz.
ne elon ne de buğday, cennet makes my day.
ne elon ne de buğday, cennet makes my day.
hayatta herkesin bir şeye liyakatı var bence . kimisi bunu keşfediyor, sanatçı oluyor.
çoğunluk ise ne olduğunu bile bilmeden ölüp gidiyor.
ben şimdiye dek hiçbir alana yeteneğim olduğunu görmedim. ama içimden bir ses bir şeye çılgın, deha seviyesinde bir yeteneğim olduğunu söylüyor. sadece ne olduğunu bilmiyorum.*
çoğunluk ise ne olduğunu bile bilmeden ölüp gidiyor.
ben şimdiye dek hiçbir alana yeteneğim olduğunu görmedim. ama içimden bir ses bir şeye çılgın, deha seviyesinde bir yeteneğim olduğunu söylüyor. sadece ne olduğunu bilmiyorum.*
enjoy the silence olması muhtemeldir.
ahmet maranki'yi bulurdum
sene olmuş 2018 hala gözlüklü, şapkalı tiplerin olduğu yaşar alptekin disko ortamları kaldı mı ya? bu kadar değişik , birbiriyle alakasız tip hangi amaçla, hangi etkinlik için bir araya gelmiş olabilir, insan hayret ediyor. ergenler gibi ev partileri falan mı yapıyorlar nedir?
bir de şeyma'yı kıskanan kadınlar diyerek ayar verenler var. vallahi en son kıskanacağım insan bu kadın olabilir. sosyal medya çıktığından beri öğrendiğim önemli 2 şey var; kim mutluluğunu insanların gözüne gözüne sokuyorsa o kişi aslında hiç mutlu değildir, bir de ne kadar çok zengin olursan o kadar amaçsız, hedefsiz ve tatminsiz olursun ki bu kadının ne kadar tatminsiz olduğu ve beğenilme dürtüsü paylaştığı aşırı avam videolarından belli oluyor. azıcık aşımız ağrısız başımız a dostlar.
bir de şeyma'yı kıskanan kadınlar diyerek ayar verenler var. vallahi en son kıskanacağım insan bu kadın olabilir. sosyal medya çıktığından beri öğrendiğim önemli 2 şey var; kim mutluluğunu insanların gözüne gözüne sokuyorsa o kişi aslında hiç mutlu değildir, bir de ne kadar çok zengin olursan o kadar amaçsız, hedefsiz ve tatminsiz olursun ki bu kadının ne kadar tatminsiz olduğu ve beğenilme dürtüsü paylaştığı aşırı avam videolarından belli oluyor. azıcık aşımız ağrısız başımız a dostlar.
iktidara geldiklerinden beri 3y ile mücadele ediyorlarmış.
-yasaklar
-yoksulluk
-yolsuzluk
bedava stand-up işte. izleyin, gülün.
-yasaklar
-yoksulluk
-yolsuzluk
bedava stand-up işte. izleyin, gülün.
ulan dün never let go çalmadılardı. fazladan bir şarkı için her şeyi bıçaklardım ama olsun. allah camela, üyelerine, sevenlerine uzun ömürler versin.
hacılığımız mübarek olsun.
hacılığımız mübarek olsun.
kanca prostetikli, yüzü war paintli, telli kriket sopasıyla adam döven bir abla...
sırtında katanayla muharebeye giden ingiliz askeri...
tek elle rambo gibi mg42 kullanan karakter...
ortamlarda ikinci dünya savaşı dersiniz kim bilecek aq?
sırtında katanayla muharebeye giden ingiliz askeri...
tek elle rambo gibi mg42 kullanan karakter...
ortamlarda ikinci dünya savaşı dersiniz kim bilecek aq?
adama demezler mi, madem hedef ecevit’ti hükümet ortaklığından ayrılıp neden seçime gittin ?
muharrem ince konuşurken sürekli olarak bıyık altından gülerek algı yaratmaya çalışan ezik gazeteci.
ince ne derse desin, ekranlara tatmin olmamış görüntüsü verecek ve akşam reisinden tebriğini terfisini alacaktır.
ince ne derse desin, ekranlara tatmin olmamış görüntüsü verecek ve akşam reisinden tebriğini terfisini alacaktır.
başlığı görünce 6. filo izmir'e geldi sandım.
erkek ya da kadın çok homofobik gördüm. "en az bir o kadar sayıda" kalıbını kullanmak isterdim ama malesef bize destek çıkan heteroseksüel sayısı çok az. özellikler erkekler içerisinde daha da az. yine de varlar. var oldukları için bir kere daha teşekkürler.
bazen tek cümlelik desteğin hatta bir mimiğin neleri değiştirebileceğini tahmin bile edemezsiniz.
edit: güzel mesajlarıyla güne mutlu başlamamı sağlayan herkese teşekkür ederim.
bazen tek cümlelik desteğin hatta bir mimiğin neleri değiştirebileceğini tahmin bile edemezsiniz.
edit: güzel mesajlarıyla güne mutlu başlamamı sağlayan herkese teşekkür ederim.