trabzon iç sahada yenilir rakibin sevinmesine izin vermez. trabzon deplasmanda yenilir rakibin sevinmesine izin vermez. ne istiyorsunuz aga siz tam olarak?
Sık geçen başlıklar
uğurcan çakır 28
ekşi'de gör4 mayıs 2024 samsunspor trabzonspor maçı sonunda galibiyeti kutlayan samsunspor teknik direktörü markus gisdol'a koşarak sataşmış, akıllı ol tarzında bir şeyler demiş ve ardından kameraların önünde sanki dudakları okunmayacakmış gibi sinirle küfür etmiş bir terbiyesizdir. bu adamın değil milli takım herhangi bir spor kulübünde dahi oynatılmaması gerekir. hayır ne samsunluyum ne trabzonluyum, fenerbahçeli bile değilim, hatta ligi bile takip etmiyorum çok fazla, açayım bakayım kuzey derbisi dedikleri maçı izleyeyim dedim, bu adamın şu umarsız hareketine inanılmaz sinirlendim. ulan rakip takımı tebrik edeceğine mutluluğa alerjin varmış gibi sen nasıl rakip takımın teknik direktörüne saldırırsın keko maganda.
sahaya doksan dakika yabancı madde yağdıran, meslektaşı yerde tedavi olurken kafasını gözünü yaran, sahada sopayla futbolcu kovalayan taraftarına maç sonu teşekkür eden bir futbolcu müsvettesi. böyle plaka yaparlar avrupanın ortasında. bunun kalesinde olduğu takımı babam yönetse yine tutmam.
gs den gol yiyince yüzünde güller açan, beşiktaş atınca 300 metre depar atıp itiraz eden kaleci. böyle karakterleri milli takıma almamak gerekiyor.
kendisi has galatasaraylıdır ve bugün sevdiğine kıyamamış elini kaldıramamıştır.
halbuki kalede 8m euroluk dünyanın en über kalecisi livakovic olsaydı, ts bugün 5-0 öndeydi.
lobinizi sikeyim sizin, bu yeteneksizi oynatacaksınız diye milli takımı batirdiniz. her yere kendi adamlarinizi getirin liyakatin anasını siktiniz orospu çocukları.
uğurcan bir yerlerde hala gol yiyor olabilir arkadaşlar bir kontrol edin adamı.
tarihte yabancı madde yiyen ilk kaleci. ulan volkan'ın hemen yanından rakı şişesi geçmişliği var. adamın kafasında patlasa o hızla, hoş geldin bitkisel hayat. ama uğurcan beyefendiye bozuk para falan attıkları için "taraftarımız bunu unutmasın" diye ağlıyor. ts taraftarının defterini hiç açmayalım uğurcan beyefendi, sadece şu son 10 senede neler neler oldu, o defter açılırsa kapatmak çok zor. daha geçen hafta kanaryaya silah doğrultan o elit taraftarını da al, git şampiyonluk mu kutluyorsun, ne yapıyorsan yap.
süper lig'de kurtarış istatistikleri kıran, mevcut kurtarış yüzdesi ile dünya çapında ilk 5'te olan kaleci, her uluslararası mücadelede başarısız oluyorsa; ligimizin ne kadar kalitesiz olduğunun en açık göstergesi
uluslararası mücadelelerde şut çeken oyuncu kalitesi ile süper lig'de şut çeken oyuncu kalitesi arasındaki fark dağlar kadar olunca, kalecilerin çok başarılı performans gösterdiği sanılıyor.
sadece kaleci olarak değil, forvet olarak da aynı sıkıntı var. ligimizin gol kralları olarak transfer olan vedat muriç ve aleksander sörloth, uluslararası arenaya çıkınca süt dökmüş kediye döndüler. takımlarında kadroya bile girmekten acizler.
yukarıda saydığım tespitleri sadece ben değil, aklı başında futbolla ilgisi olan herkes görüyor. bu yüzden uluslararası alanda başarısı olmayan hiç bir süper lig futbolcusu yüksek bonservis bedelleri ile yurtdışına transfer olamaz.
not: trabzonspor taraftarı
uluslararası mücadelelerde şut çeken oyuncu kalitesi ile süper lig'de şut çeken oyuncu kalitesi arasındaki fark dağlar kadar olunca, kalecilerin çok başarılı performans gösterdiği sanılıyor.
sadece kaleci olarak değil, forvet olarak da aynı sıkıntı var. ligimizin gol kralları olarak transfer olan vedat muriç ve aleksander sörloth, uluslararası arenaya çıkınca süt dökmüş kediye döndüler. takımlarında kadroya bile girmekten acizler.
yukarıda saydığım tespitleri sadece ben değil, aklı başında futbolla ilgisi olan herkes görüyor. bu yüzden uluslararası alanda başarısı olmayan hiç bir süper lig futbolcusu yüksek bonservis bedelleri ile yurtdışına transfer olamaz.
not: trabzonspor taraftarı