ankara'da dolunayın o muhteşem görünüşü
Sık geçen başlıklar
raca83 12
ekşi profilikafamı gökyüzüne kaldırıp hayallerime kaçıyorum.
“denize bakan villalarımız olmayabilir.
gökyüzüne bakan umutlarımız var bizim.”
/ yılmaz güney
“denize bakan villalarımız olmayabilir.
gökyüzüne bakan umutlarımız var bizim.”
/ yılmaz güney
geç gelmemiştir.
- “beşinci günün şafağında beni bekleyin. şafakta doğuya bakın.” demiştir ve zamanında gelmiştir.
aksini iddia eden fetöcüdür.
- “beşinci günün şafağında beni bekleyin. şafakta doğuya bakın.” demiştir ve zamanında gelmiştir.
aksini iddia eden fetöcüdür.
herkes arapça isim koymak peşinde bu da sayılıyor mu?
goethe'nin yaşadığı şaşkınlığı yaşıyorum zaman zaman: "insanların ne kadar kötü olduklarını görmek beni hiç şaşırtmıyor. fakat bu yüzden hiç utanmadıklarını görünce çok şaşırıyorum."
sarıldığında nefesini boynunda hissedeceğin, parmak uçlarına kalktığında dudaklarınızın birleşebileceği ve ellerinizi beline doladığınızda başını omzunuza rahatça koyabilecek boyu olması ideal sanırım.
eskiden kızılay’ın göbeğinde (bkz: ssk işhanı) vardı. orada (bkz: gölge bar) vardı. aman tanrım efsane değildi de neydi orası???
arka camda osmanlı tuğrası.
(bkz: kıvanç tatlışey)
lan ben bu adamı istanbul'da hava alanında gördüm. bir erkek olarak ankara'ya gelene kadar aklımdan çıkmadı kadınlar ne yapar sen düşün.
lan ben bu adamı istanbul'da hava alanında gördüm. bir erkek olarak ankara'ya gelene kadar aklımdan çıkmadı kadınlar ne yapar sen düşün.
ateş seni çağırıyor...
gözün yanlışlıkla termometreye çarpar ve 58 dereceyi görünce şuursuzlaşırsın.
gözün yanlışlıkla termometreye çarpar ve 58 dereceyi görünce şuursuzlaşırsın.
hacet yok hatırlatmasına seni hatıraların
bir dakika bile çıkmıyorsun aklımdan
bir dakika bile çıkmıyorsun aklımdan
yarın oğlunun 1. doğum günü :)
unutulacak bir şey değil zaten burası da bir anımsatıcı değil.
buraya yazmamdaki en büyük amaç, sizlere yarın oğlumun doğacağını bildirmek.
ufak hediyeler vermek isteyenler mesaj atsın banka hesap numaramı ve/veya adresimi bildireyim :)
unutulacak bir şey değil zaten burası da bir anımsatıcı değil.
buraya yazmamdaki en büyük amaç, sizlere yarın oğlumun doğacağını bildirmek.
ufak hediyeler vermek isteyenler mesaj atsın banka hesap numaramı ve/veya adresimi bildireyim :)