deniz, nehir, dere, okyanus neresi olursa herhangi bir su birikintisi görebileceğim herhangi bir yer.
istanbullu olmanın getirisi sanırım, ne zaman canım sıkılsa rıhtıma kaçar bankta otururdum saatlerce. şimdi de sakinleşmek için, nefes almak hayatta olduğumu hissetmek için su birikintisi görmem lazım.
25.06.2023 · 37. sıra
mignard
24.06.2023 20:49