bu arkadaşın bir şarkısı var. şarkı sözleri aynen şu şekilde;
“sen kemiksen ben köpeğim”
iyi akşamlar.
Sık geçen başlıklar
ojeist 14
ekşi profilihaluk bilginer
alarm: yok
evden çıkış: canım istediğinde
iş yerine varış: yok
eve dönüş: canım sıkıldığında
zorunlu edit: arkadaşlar :( attığınız mesajlar üzerine açıklamak istiyorum ki işsiz olduğumdan ne alarmım çalıyor ne de sizin gibi 8-5 bir işe sahibim :( işbu entry’de bunu anlatıyorum size :(
evden çıkış: canım istediğinde
iş yerine varış: yok
eve dönüş: canım sıkıldığında
zorunlu edit: arkadaşlar :( attığınız mesajlar üzerine açıklamak istiyorum ki işsiz olduğumdan ne alarmım çalıyor ne de sizin gibi 8-5 bir işe sahibim :( işbu entry’de bunu anlatıyorum size :(
"seni sevmeyi denedim :("
ananın amını deneseydin belki daha başarılı olurdun amına koyayım.
ananın amını deneseydin belki daha başarılı olurdun amına koyayım.
iyi akşamlar.
siz gerizekalı mısınız?
teşekkürler.
siz gerizekalı mısınız?
teşekkürler.
siz laftan sözden anlamaz mısınız? bu tırnaklarınızı yemekte nerden çıktı eskiden böyle şeyler yoktu tırnak yeme moda oldu. tırnaklarınız sanayide çalışan mahmut usta gibi duruyor! silkelen ve kendine gel!!!
oğlum kendimi çok iyi hissediyorum, kemoterapinin etkisi geçiyor gibi. her şey iyi olacak ben inanıyorum iyileşeceğim. seni seviyorum.
kanserin diğer organlarına sıçrayacağını düşünen ve “öpme beni oğlum siz kabul etmeseniz de ben öleceğim” diyen annem ve savaş veren ben.
annemin saçlarının uzamaya başlaması bu gece ki neşe sebebim oldu. kökleri yenileniyor yeni saçları çıkıyor. kirpikleri ve kaşları yok denecek kadar lakin saçlarına mutlu olduk. seni seviyorum annem.
“annenizin tedavisi olumlu sonuç verdi ve kanseri atlattı.”
bu sözü can-ı gönülden diliyorum.
bu sözü can-ı gönülden diliyorum.
başka bir erkeğin kalbini rahatlıkla kıracaktır.
kanser hastası annemin kemoterapi seansından sonra saçlarını 3 numaraya vurduk. annem onun saçsız halini görmemizi istemiyor. bakma oğlum bana yüreğim kaldırmıyor kendimi çok kötü hissediyorum diyor. şimdi eşarp takıyor başına. hani böyle çekmecede saklanan naftalin kokulu bir eşarp düşünün. işte ben annemin o naftalin kokulu eşarbına, kesilmiş 3 numara saçlarına, kokusuna hayran kaldım be sözlük. anlayabiliyor musunuz?
daha 1 kür kemoterapi gören annemin 5 kür daha görecek olması. evde ki matem havası. gülmeyen suratlar. iç sıkıntısı. kanser hastalığı.
edit: gelen tüm mesajlara cevap vermeye çalışıyorum. atladığım unuttuğum görmediğim olursa affedin. annemin durumu şimdilik iyi henüz saçları dökülmeye başlamadı. dökülmeye başladığında 3 numaraya vuracağız. şu an şiddetli eklem ağrıları var ve yatıyor. desteği olan olmayan tüm sözlük yazarlarına selam ederim. çok teşekkür ederim.
edit: gelen tüm mesajlara cevap vermeye çalışıyorum. atladığım unuttuğum görmediğim olursa affedin. annemin durumu şimdilik iyi henüz saçları dökülmeye başlamadı. dökülmeye başladığında 3 numaraya vuracağız. şu an şiddetli eklem ağrıları var ve yatıyor. desteği olan olmayan tüm sözlük yazarlarına selam ederim. çok teşekkür ederim.