"valla o benim kardeşim gibi" kadınım ben ve "kardeşim gibi" diye bir şey yok. herkesle olmanız gereken çizgide durursanız ne karşınızdaki adam sizi kıskanır ne böyle boktan püsürden açıklamalara gerek duyarsınız. biri sizi herkesten değil de o "kardeşinizden" kıskanıyorsa altı boş değildir. bu, erkek canlısı için de geçerlidir.
her kadının rehberinde veya instagramında veya facebook unda kısaca kenarında bir mesajla kendine dönecek beklettiği bir yedeği vardır biz onu "hayır canım ne alakası var lise arkadaşım " "hee o mu üniden bizim berkcan ya salağın tekiydi " " şey ya o eski çalıştığım yerden bizim arkadaşla çıkıyordu " diye tanırız