Sık geçen başlıklar

avrupanın en ucuz elektrik kullanan 3. ülkeyiz 1

ekşi'de gör
(bkz: enerji ve tabii lan manyak mısın bakanlığı)

her ülkenin asgari ücretiyle o ülkenin elektrik birim fiyatı arasında oran kurularak rahatlıkla çürütülebilecek önermedir. şöyle söyleyeyim, ben abd’de yaşarken yazları klimayı açık bırakarak işe giderdim ve gelen fatura hiçbir zaman 20 doları geçmezdi. orada asgari ücretin 2000 dolar olduğunu düşünürseniz gelen elektrik faturasının asgari ücretin %1’i olduğunu söyleyebiliriz. ben ise asgari ücret 4250 iken geçen ay 725 lira fatura ödedim. söyleyeceklerim bu kadar