almanlıktan aldığım tadı hiçbir şeyden almadım. belki bilardo... ama yok lan almanlık daha güzel. şampiyonluk yarışını bitiren penaltıyı nasıl çat diye verdirdi ama adam? "teması gösteriyorum sen de gidip penaltıyı veriyorsun haydi koçum" çekti bizimkine. jaaah das ist schon jaaaahhh das ist wunderbar. bunların hakiminden, savcısından da ithal etmek lazım, ülke şirinler köyü gibi olur, suç muç kalmaz.
Sık geçen başlıklar
23 nisan 2024 tff var kayıtları 2
ekşi'de görulan kasımpaşa maçında taca giden topun rakibin koluna sürttüğü gerekçesiyle penaltı alan takım mı beğenmemiş livakoviç'in rakip oyuncunun ayağına temasını? siz, kurallardan anlamayan, her kuralı kendi lehine yorumlayan dalya*aklarsınız. bu böyle biline. ilahi adalet tecelli ediyor ve sadece bu sezonla kurtaramayacaksınız. daha çok çekeceksiniz yediğiniz hakları. ben hayatta olduğum sürece de burada sizinle uğraşacağım, ta*ak geçeceğim. sizin anladığınız dil budur.
penaltılarla hissiyatlarla ayağa kaldırılan takım önce penaltılarla konferans ligine, dün de bir penaltıyla süper lige havlu attı. hem de deli tutturur gibi tutturdukları yabancı hakem tarafından (bkz: evet tarafından) hepimiz biliyoruz ki hiçbir türk hakemin dünkü penaltıyı vermeye gö*ü yemezdi. şüphesiz ki inananlar için burada büyük ibretler vardır. inanan biri değilim ama benim bile inanasım geliyor bazen, ama sonra düşünüyorum o havadan 30 puan nolcak? düşünün, maksimum 60 puanda olması gereken takım 85 puanla 2. sırada. tabiki bunu düşününce inanmaktan vazgeçiyorum. böyle adaletin a.s.
edit: gg, şimdi sildirin.
penaltılarla hissiyatlarla ayağa kaldırılan takım önce penaltılarla konferans ligine, dün de bir penaltıyla süper lige havlu attı. hem de deli tutturur gibi tutturdukları yabancı hakem tarafından (bkz: evet tarafından) hepimiz biliyoruz ki hiçbir türk hakemin dünkü penaltıyı vermeye gö*ü yemezdi. şüphesiz ki inananlar için burada büyük ibretler vardır. inanan biri değilim ama benim bile inanasım geliyor bazen, ama sonra düşünüyorum o havadan 30 puan nolcak? düşünün, maksimum 60 puanda olması gereken takım 85 puanla 2. sırada. tabiki bunu düşününce inanmaktan vazgeçiyorum. böyle adaletin a.s.
edit: gg, şimdi sildirin.