Sık geçen başlıklar

atatürk olmasaydı türkiye'nin benzeyeceği ülke 4

ekşi'de gör
islam ile yönetilen ne kadar 3. dünya ülkesi varsa onlardan birine dönüşürdü.
bu dönüşüm şu an son sürat devam ediyor zaten. atatürk olmasaydı, bu çok erken gerçekleşirdi.

doğruları konuşmak lazım. bu ülkenin kadınları, çocukları, içinde birazcık da olsa iyilik olan erkekleri düşünsünler bu durumu. atatürk olmasaydı topyekün halimiz ne olurdu bugün iyi düşünsünler.
""daha iyi bir ülke olurduk" dediğim önermedir. halklar arasında bu kadar bölünme olmaz,

kemalizm gibi bir kanserle uğraşmak zorunda kalmazdık."

abi siz bu savaşların neden yapıldığını bilmeyecek kadar cahilsiniz sanırım.

ülke olurduk öyle mi? bütün yani, ülke olarak?

takkeli meczuptan tarih öğrenen anca bu kadar olur.
misir

tarih var ama medeniyet yok.

gordugum en pis, kural tanimaz ve ahlaksiz insanlari barindiran ulke.