islam ile yönetilen ne kadar 3. dünya ülkesi varsa onlardan birine dönüşürdü.
bu dönüşüm şu an son sürat devam ediyor zaten. atatürk olmasaydı, bu çok erken gerçekleşirdi.
doğruları konuşmak lazım. bu ülkenin kadınları, çocukları, içinde birazcık da olsa iyilik olan erkekleri düşünsünler bu durumu. atatürk olmasaydı topyekün halimiz ne olurdu bugün iyi düşünsünler.
17.07.2022 · 18. sıra
timbermann
16.07.2022 10:22