ince ince dilimlenmiş komodo ejderi ekleyin.
ya amk su, yoğurt ve salatalık karıştırılarak nasıl farklı bir noktaya taşınabilir bir şey?
Sık geçen başlıklar
dedi kuzgun 36
ekşi profili(bkz: gafasına daşla vuralım)
(bkz: mogu mogu)
bu amk yengeçlerinin ne işi var burda? olm biz pisliyor muyuz sizin başlıklarınızı? hadi dükkanın önünü kapamayın, sirrileeaaa!!
çocukluğumdan beridir "keçi yavrusu" derim amaçsız bir şekilde, "aslan" mı diyen var ya..
1- the a-team
2- macgyver
3- airwolf
4- knight rider
5- ziyaretçiler (orijinal isminde yeterli bilgi yok)
2- macgyver
3- airwolf
4- knight rider
5- ziyaretçiler (orijinal isminde yeterli bilgi yok)
- niye beş yıl?
+ çünkü benim montum beş yıllık.
+ çünkü benim montum beş yıllık.
bundan birkaç yıl evvel pamukkale üniversitesinin yaptığından çok daha iyi görünüyor. aferim çocuklar, böyle böyle ilerleyeceğiz. hesaplarıma göre yaklaşık 250 yıl sonra 21. yüzyıla gireriz.
(bkz: #80180907)
ekleme: geldi gene onu içme bunu içciler. adam diyor ki 200 gr kahve nasıl böyle pahalı olur; bizim ponçikler ba ba ba barista şovvvv!
süt köpüğüyle "ekşi sözlük" yazıyorum kahvemin üstüne, ay siz nasıl içiyorsunuz o kadar özensiz özensiz..
ekleme: geldi gene onu içme bunu içciler. adam diyor ki 200 gr kahve nasıl böyle pahalı olur; bizim ponçikler ba ba ba barista şovvvv!
süt köpüğüyle "ekşi sözlük" yazıyorum kahvemin üstüne, ay siz nasıl içiyorsunuz o kadar özensiz özensiz..
niye ben hep dinleyen tarafım lan?
(bkz: oda kahvaltı)
konakladığın gecenin sabahındaki kahvaltı.
rezalet bir şey göremedim, "benim hatun" söyleminden de ayrıca irite oldum. puanım 1/10
ekleme: başlık sahibi kaçmış.
işte pansiyona gitmişler, sabah ilk girdiklerindeki kahvaltının parasını istemişler bunlardan. sonra kız arkadaşı cırcır olmuş, ona getirilen haşlama patatese de para istemişler falan filan.
ekleme 2: killanan adam ekran görüntüsü almış;
https://eksiup.com/p/wt66902dmh9e
konakladığın gecenin sabahındaki kahvaltı.
rezalet bir şey göremedim, "benim hatun" söyleminden de ayrıca irite oldum. puanım 1/10
ekleme: başlık sahibi kaçmış.
işte pansiyona gitmişler, sabah ilk girdiklerindeki kahvaltının parasını istemişler bunlardan. sonra kız arkadaşı cırcır olmuş, ona getirilen haşlama patatese de para istemişler falan filan.
ekleme 2: killanan adam ekran görüntüsü almış;
https://eksiup.com/p/wt66902dmh9e
olm valla çok iyi lan. halkın yarısını açık hedef haline getiren toplum önderlerini bir kenara koyup, kimsenin siklemediği bir sosyal medya kullanıcısını önce popülerleştirip sonra cezalandırıyoruz. huaaaaa demokrasi süper lan!!!
ekleme: şu entry'e aldığım tehdit ve hakaret mesajları buradan köye yol olur. demek ki "alenen halkın demokrasi duygusunu aşağılamak" suçundan yargılanmam gerekiyor. benim yani! beni, beni, bihterini...
ekleme: şu entry'e aldığım tehdit ve hakaret mesajları buradan köye yol olur. demek ki "alenen halkın demokrasi duygusunu aşağılamak" suçundan yargılanmam gerekiyor. benim yani! beni, beni, bihterini...
direkt uçağa niye büyükçe paraşüt yapılmaz hadi bana bunu açıklayın? kanat falan koparsa açsın paraşütü süzüle süzüle konsun yere.
ekleme: ya arkadaşlar mesaj atmayın lütfen, geyik sadece bu. böyle bi fikir sadece benim aklıma gelmiş olabilir mi ya? ya da ben gündüzleri ekşi sözlük'te takılan geceleri de nasa'da çalışan uzay mühendisi daredevil gibi bir şey miyim? kullanışlı olsaydı yapılırdı zaten, vardır bi sebebi.
ekleme2: sevgili dostlar, aynı videoyu 35. kez alınca ekleme yapmam zaruri oldu. evet böyle çalışmalar var ama bence bu "şu an için" uygulunabilir bir yöntem değil. neden?
* dünyada her yıl 7 milyar insan (bir kişi birden çok uçuş yaparak) uçakla seyahat ediyor ve yıllık ortalama ölüm sayısı 500 (beş yüz). hatta şu anda uçakta olan yolcu sayısı 2 milyon! yapman gereken o beş yüzün içinde olmamak, bu kadar.
yani bu noktada oluşacak maliyete göre (belki trilyon dolar) illa çözümlenmesi gereken bir sorun gibi durmuyor. en azından ekonomi sınıfı olan bizler için! ayrıca kazaların çoğunluğunun iniş ve kalkış esnasında olmasından dolayı paraşüt irtifası problemi de var. taktık paraşütü rahatız akaminko durumu yok yani. yine paraşütün ağırlığı vs. gibi etmenler de mevcut. var oğlu var yani.
gelin ben size motorsuz uzay mekiği projemden bahsedeyim.*
ekleme: ya arkadaşlar mesaj atmayın lütfen, geyik sadece bu. böyle bi fikir sadece benim aklıma gelmiş olabilir mi ya? ya da ben gündüzleri ekşi sözlük'te takılan geceleri de nasa'da çalışan uzay mühendisi daredevil gibi bir şey miyim? kullanışlı olsaydı yapılırdı zaten, vardır bi sebebi.
ekleme2: sevgili dostlar, aynı videoyu 35. kez alınca ekleme yapmam zaruri oldu. evet böyle çalışmalar var ama bence bu "şu an için" uygulunabilir bir yöntem değil. neden?
* dünyada her yıl 7 milyar insan (bir kişi birden çok uçuş yaparak) uçakla seyahat ediyor ve yıllık ortalama ölüm sayısı 500 (beş yüz). hatta şu anda uçakta olan yolcu sayısı 2 milyon! yapman gereken o beş yüzün içinde olmamak, bu kadar.
yani bu noktada oluşacak maliyete göre (belki trilyon dolar) illa çözümlenmesi gereken bir sorun gibi durmuyor. en azından ekonomi sınıfı olan bizler için! ayrıca kazaların çoğunluğunun iniş ve kalkış esnasında olmasından dolayı paraşüt irtifası problemi de var. taktık paraşütü rahatız akaminko durumu yok yani. yine paraşütün ağırlığı vs. gibi etmenler de mevcut. var oğlu var yani.
gelin ben size motorsuz uzay mekiği projemden bahsedeyim.*
hiçbir şeyin eskisi gibi bıraktığın yerde olmadığını gösterir.
+ asuman memelerin nerede amk?!?
+ asuman memelerin nerede amk?!?
pakistan, nepal, çin, bangladeş, sri lanka, endonezya ile birlikte ölüm grubuna düşmüşüz zaten. bırakınız kuzenler evlensin. tek derdimiz bu olsun şu vizyonda.
len tinder'da bile sapıklar sola kaydırsın zihniyetinin coğrafyasında olur mu len bu cümle? sapık dediği de sevişmek isteyen adam. ne kadar sapıkça allam!
''1969'da içkiyi ve kadınları bıraktım. hayatımda geçirdiğim en berbat 20 dakikaydı''
-george best-
-george best-
öğlen aldığım karardır; akşama börek yapayım.