Sık geçen başlıklar

200 gram nescafenin 54 lira olması 1

ekşi'de gör
(bkz: #80180907)

ekleme: geldi gene onu içme bunu içciler. adam diyor ki 200 gr kahve nasıl böyle pahalı olur; bizim ponçikler ba ba ba barista şovvvv!

süt köpüğüyle "ekşi sözlük" yazıyorum kahvemin üstüne, ay siz nasıl içiyorsunuz o kadar özensiz özensiz..