(bkz: #80180907)
ekleme: geldi gene onu içme bunu içciler. adam diyor ki 200 gr kahve nasıl böyle pahalı olur; bizim ponçikler ba ba ba barista şovvvv!
süt köpüğüyle "ekşi sözlük" yazıyorum kahvemin üstüne, ay siz nasıl içiyorsunuz o kadar özensiz özensiz..
03.09.2019 · 19. sıra
dedi kuzgun
02.09.2019 18:19 ~ 18:30