bir zahmet kendisine erkek dememesi gereken erkektir. delikanlı adam değil 5, 8 tane sayar.
1-manchester united
2-everton
3-chelsea
4-leicester city
5-newcastle united
6-sheffield united
7-ryan babel
8-peter crouch
Sık geçen başlıklar
yarasiz yuz 18
ekşi profilibirazdan "önemli olan yetiştirilme şekli"cilerin gelip savunacağı köpeği konu alan vahim olay.
eğer doğruysa chrome kullanım oranını azaltacak harekettir.
kafa siken ağlaklıktır.
ne oldu lan iki yüzlü orospu çocukları? beşiktaşlılar namoğlu'nu istifaya davet ederken götüne sucuk sokup çıkartan taraftar grubunuz algı yaratmayın diyordu? hakemle puan aldığınız antalya maçından sonra çakma kabadayınız hakemlerimizi koruyalım demişti? adamın götünü sikerler böyle.
ne oldu lan iki yüzlü orospu çocukları? beşiktaşlılar namoğlu'nu istifaya davet ederken götüne sucuk sokup çıkartan taraftar grubunuz algı yaratmayın diyordu? hakemle puan aldığınız antalya maçından sonra çakma kabadayınız hakemlerimizi koruyalım demişti? adamın götünü sikerler böyle.
tek maçlık takım performans ise almanya'nın dünya kupası yarı finalinde brezilya'yı 7-1 yenmesidir.
tek sezonluk takım performansı ise leicester city'nin 15/16 sezonunda ingiltere şampiyonu olmasıdır.
tek maçlık oyuncu performansı ise robert lewandowski'nin 9 dakikada 5 gol atmasıdır.
tek sezonluk oyuncu performans ise lionel messi'nin 11/12 sezonunda 73 gol 35 asist yapmasıdır.
tek sezonluk takım performansı ise leicester city'nin 15/16 sezonunda ingiltere şampiyonu olmasıdır.
tek maçlık oyuncu performansı ise robert lewandowski'nin 9 dakikada 5 gol atmasıdır.
tek sezonluk oyuncu performans ise lionel messi'nin 11/12 sezonunda 73 gol 35 asist yapmasıdır.
mustafa geldiğinde sekizinci forvetti, real'e gitti.
negredo geldiğinde çöptü, 35 gol attı.
love geldiğinde yaşlıydı, 5 yaş gençleşerek gitti.
bu üç futbolcudan hiçbiri tinerci değildi.
sike sike izleyeceksiniz. geleceğinizi siktirtmeyin.
tanım: atanamamış mehmet batdal'dır kendileri.. veya ömer şişmanoğlu da olabilir bilemedim..
negredo geldiğinde çöptü, 35 gol attı.
love geldiğinde yaşlıydı, 5 yaş gençleşerek gitti.
bu üç futbolcudan hiçbiri tinerci değildi.
sike sike izleyeceksiniz. geleceğinizi siktirtmeyin.
tanım: atanamamış mehmet batdal'dır kendileri.. veya ömer şişmanoğlu da olabilir bilemedim..
ülkede metallica'ya ve kitap okumaya bok atarak prim kasmaya çalışan adamlar bir bitmedi ona yanıyorum.
takımını satmış hain, itici, poşet kaleci.
edit: aşağıda bir arkadaş eyyamla atıldı demiş. bunlar da her şeye fetö diyenler gibi eyyam eyyam demeye başladılar. fırat iki defa daha atabilirdi volkan'ı ama hep uyardı. en son atıldı haklı olarak.
edit: aşağıda bir arkadaş eyyamla atıldı demiş. bunlar da her şeye fetö diyenler gibi eyyam eyyam demeye başladılar. fırat iki defa daha atabilirdi volkan'ı ama hep uyardı. en son atıldı haklı olarak.
sporx'in penaltıyla ilgili haberi;
mehmet demirkol: "penaltı"
bülent korkmaz: "penaltı"
metin tekin: "penaltı"
tuncay şanlı: "penaltı"
rüştü reçber: "penaltı"
erman toroğlu: "penaltı"
mustafa denizli: "penaltı değil"
rıdvan dilmen: "net yorum yapamam"
ulan rıdvan. burada bile bir sağa bir sola kıvırtıyorsun.
mehmet demirkol: "penaltı"
bülent korkmaz: "penaltı"
metin tekin: "penaltı"
tuncay şanlı: "penaltı"
rüştü reçber: "penaltı"
erman toroğlu: "penaltı"
mustafa denizli: "penaltı değil"
rıdvan dilmen: "net yorum yapamam"
ulan rıdvan. burada bile bir sağa bir sola kıvırtıyorsun.
üç başlı ejderha koyalım ay yıldız yerine. altında da fire and blood yazsın. korku verir o zaman.
haklı çağrıdır. zamanında uefa'da yarı final yapıp kupada devam ettiğimizde aynı çağrıyı biz de yapmıştık ama kimse siklememişti.
arkadaşlar ciddi misiniz? çok ender görülen bir olay için beşiktaş'ın görüntüleri kesildi, biraz anlayış! iki senedir ayağına top değmemiş bir adam ilk defa topla buluşuyor.
beşiktaş'a gelirse caner'le beraber birlik olur takımı karıştırırlar. şenol güneş sene sonu kaçar, fikret forest istifa etmek zorunda kalır. arda turan "olsun adamız biz" demeye devam eder.
sorun yenmek değil aslında. bu dünyada herkes herkesi tek maçta yenebilir ama işin zor kısmı iki ayaklı bir mücadeleyi kazanabilmek. bayern münih geçmiş son 16 eşleşmelerinde yenilmedi mi hiç? yenildi. basel'e 1-0 yenildi. deplasmanda da 7-0 yendi ama. shaktar ile 0-0 kaldı, onları da 7-0 yendiler rövanşta. sorun yenmek değil işte, turu geçmek. o imkansıza yakın bir olay.
edit: bu soruyu tudor'a sordum. dediğine göre beşiktaş iki maçta toplamda bayern'den fazla gol atarsa geçebilirmiş.
edit: bu soruyu tudor'a sordum. dediğine göre beşiktaş iki maçta toplamda bayern'den fazla gol atarsa geçebilirmiş.
bir insan okuduğu ilk kitabı nasıl hatırlar yahu? helal olsun ne hafıza var millette. ben dün ne yediğimi hatırlamıyorum.
boşanmış olabiliriz ama bana her ay para ödemek zorundasın o benim hakkım. güçlü ve kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadınım ama bana para ödemek zorundasın !!!
hay 165 boyunda erkekler siksin sizi yeter be kaçıncı başlık bu ? bunun için mi aylarca bekleyip yazar olmaya çalışıyorsunuz?
edit: ay yazmışım bende diyorum millet özelden ne sayıklıyor aq.
edit: ay yazmışım bende diyorum millet özelden ne sayıklıyor aq.