gelen gecen tolga'ya sallamis yine. milyon eurolara gelip gotunu kaldirmayan mosesler rodrigesler duruken bedavaya gelmis, mac basi anlasmis gotunu disine takarak kosan adama giydiriyor.
sizin gibilere falcaolar persieler mustehak. sizden de, sizin taraftari oldugunuz kuluplerden de bir bok olmaz.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
sürekli olarak gençlerle girişimcilik hakkında sohbetler yapıyorum, sunumlar düzenliyorum.
saptamalarım şunlar:
- herkes girişimci olmak istiyor.
- herkes zengin olmak istitor.
- herkes özgür olmak istiyor.
- herkes kölelik sisteminin farkında ve içinde olmak istemiyor.
- hiç kimse çalışmak da istemiyor.
- herkes girişimciliği oturduğu yerden yapmak istiyor.
- kurulum aşamasında, girişimciliğin çok çalışmak olduğu, mesai saatinin olmadığını kölelik sisteminden daha çok emek harcamak gerektiğini söylediğinde inanmıyor. benim yanlış bildiğimi söylüyor hatta bazıları bana kızıyor.
- sonra neredeyse hepsi gidiyor.
- yeniden hiç emek harcamadan özgür ve zengin olacakları yeni bir yöntem aramayı tercih ediyorlar.
- bu süreçte de ya ortalıkta boş boş geziyorlar ya da birilerine köle olmaya devam ediyorlar...
edit: imla
(imla savaşçıları iş başında! gene kaçamadık, yakalandık :) -ta değil -da'mış.)
saptamalarım şunlar:
- herkes girişimci olmak istiyor.
- herkes zengin olmak istitor.
- herkes özgür olmak istiyor.
- herkes kölelik sisteminin farkında ve içinde olmak istemiyor.
- hiç kimse çalışmak da istemiyor.
- herkes girişimciliği oturduğu yerden yapmak istiyor.
- kurulum aşamasında, girişimciliğin çok çalışmak olduğu, mesai saatinin olmadığını kölelik sisteminden daha çok emek harcamak gerektiğini söylediğinde inanmıyor. benim yanlış bildiğimi söylüyor hatta bazıları bana kızıyor.
- sonra neredeyse hepsi gidiyor.
- yeniden hiç emek harcamadan özgür ve zengin olacakları yeni bir yöntem aramayı tercih ediyorlar.
- bu süreçte de ya ortalıkta boş boş geziyorlar ya da birilerine köle olmaya devam ediyorlar...
edit: imla
(imla savaşçıları iş başında! gene kaçamadık, yakalandık :) -ta değil -da'mış.)
yazarlar göreve, 15 tl ile can yamanı gündem etmeyi başarıyorsunuz, bu kıza da etkinizi gösterin.
bir dağ ayısının dağ kurallarını insan üstünde uygulama çabası, bu dağ ayısı tutuklanmalı.
bir dağ ayısının dağ kurallarını insan üstünde uygulama çabası, bu dağ ayısı tutuklanmalı.
tüm eğitim hayatım boyunca 0.7 uçlu kalem kullandım. 05'in varlığını hiç anlamlandıramadım. bunu bir farklılık gibi bünyemde taşıdım. sınıftaki '05 ucu olan var mı?' sorularına kulak asmadım, duyduğumda küçümsedim ve kınadım. 0.5'i kalitesiz, 0.7'yi kalite buldum. o yüzden 0.7'ciyiz...
evli çocuklu biri için arabasız dışarı çıkmak çok zor. araba şart iyi yada kötü
evimde her yıl yaptığım geleneksel yalnız yılbaşı kutlamasının dördüncüsünü gerçekleştirerek dahil olacağım liste.
yemek söyleyip klasikleşmiş home alone veya how the grinch stole christmas filmlerini açıp sırayla izlerim, abur cubur komasına girer saat on iki gibi balkona çıkarak dilek balonu uçuranları izlerim bazen balon uçmaz yere düşer onlara falan gülerim, sonra yatarım. yılbaşı bana böyle geliyor ya sıcacık evinde oturup keyif yaparak geçirilen bir gün.
yemek söyleyip klasikleşmiş home alone veya how the grinch stole christmas filmlerini açıp sırayla izlerim, abur cubur komasına girer saat on iki gibi balkona çıkarak dilek balonu uçuranları izlerim bazen balon uçmaz yere düşer onlara falan gülerim, sonra yatarım. yılbaşı bana böyle geliyor ya sıcacık evinde oturup keyif yaparak geçirilen bir gün.
direkt öldürme yetkisi versinler. ankaralı yayalar cadde geçerken tekrar düşünsün. adamlar neye kafa yormuş. utanmazlar.
adam dediğime bakmayın siz tabi.
adam dediğime bakmayın siz tabi.
konuş müdür, konuş.
açık giyiniyordu de, çekinme. bale adı altında orasını burasını açıyordu de.
o saatte sokakta ne işi varmış de müdür, susma devam et.
seni o makama getireni geçtim, seni o makamda tutanın amına koyayım.
eğer yeterli tepki oluşursa, kuvvetle muhtemel görevden alınacaktır ama yetmez.
bu alçak herif eğitim sektöründen atılmalı. öğretmenlik dahi yapamamalı. meb'den direkt ihraç edilmeli.
açık giyiniyordu de, çekinme. bale adı altında orasını burasını açıyordu de.
o saatte sokakta ne işi varmış de müdür, susma devam et.
seni o makama getireni geçtim, seni o makamda tutanın amına koyayım.
eğer yeterli tepki oluşursa, kuvvetle muhtemel görevden alınacaktır ama yetmez.
bu alçak herif eğitim sektöründen atılmalı. öğretmenlik dahi yapamamalı. meb'den direkt ihraç edilmeli.
yaya kaldırımlarındaki engelli rampalarına ve daha da hayvancası kaldırımın üzerine araba parkedenlere itinayla uyguladığım eylemdir. genellikle onunla da yetinmeyip plaka ve lokasyon bilgisiyle şikayet ediyorum. saygısızlığa ve öküzlüğe zerre tahammülüm yok
çok cesurca, isyankâr ve bir o kadar da asi bir çıkış. ekşici ikiyüzlülüğümüzü suratımıza tokat gibi çarpan bir kompozisyon.
salvador dali veya andy warhol yapsaydı baskılı tişörtünü giyerdiniz bu resmin.
salvador dali veya andy warhol yapsaydı baskılı tişörtünü giyerdiniz bu resmin.
açık ara aleyna.
anlamı: (arapça) 'üzerimize' (onto us)
tam bir cahil cühela ebeveyn turnusolüdür.
bu ismi her duyduğumda sarkastik bir gülümseme hissi uyanır.
kız kardeşinin adını da aleyküm (üzerinize) koyun bari. bu kadar bilinçsiz arap sevdası, saçma sapan, bir anlamı olmayan isimler koyulmasına neden oluyor ne yazık ki.
halbuki ne kadar da çok türkçe güzel isim var.
anlamı: (arapça) 'üzerimize' (onto us)
tam bir cahil cühela ebeveyn turnusolüdür.
bu ismi her duyduğumda sarkastik bir gülümseme hissi uyanır.
kız kardeşinin adını da aleyküm (üzerinize) koyun bari. bu kadar bilinçsiz arap sevdası, saçma sapan, bir anlamı olmayan isimler koyulmasına neden oluyor ne yazık ki.
halbuki ne kadar da çok türkçe güzel isim var.
stress atayım izleyerek.
gerçekten bir diziyi, programı beğenmeyebilirsin, bunu ifade de edebilirsin ancak sözlükdeki bu güldür güldür düşmanlığını anlamak mümkün değil. bırakın isteyen istediğini izlesin, isteyen istediğine gülsün. çok faşitce buluyorum benim güldüğüme sadece insanlar gülsün, başkasına gülmesin yaklaşımını.
gerçekten bir diziyi, programı beğenmeyebilirsin, bunu ifade de edebilirsin ancak sözlükdeki bu güldür güldür düşmanlığını anlamak mümkün değil. bırakın isteyen istediğini izlesin, isteyen istediğine gülsün. çok faşitce buluyorum benim güldüğüme sadece insanlar gülsün, başkasına gülmesin yaklaşımını.
akp li erkek kızın yanında imamoğlu güzellemeleri yapacak ama ilk seçimde yine akp ye oy verecektir.
buradan senaristlere sesleniyorum, arkadaşlar insan izliyor bunu, sizin koca koca adamları gözyaşlarını saklamak için türlü işkencelere maruz bırakmaya ne hakkınız var?
evde üç erkeğiz biri telefona bakıyormuş gibi yaptı, diğeri balkona sigara içme bahanesini kullandı bana bi şey kalmayınca ben de yakınımdaki iğne ipliği alıp saçma sapan eşofman diktim lan!
erkek kardeşi ya da abisi olanlar o yerdeyken abi deyişinden, son sahnedeki sarılmadan fena etkilendi abiler.
güzel dizi, valla helal olsun.
evde üç erkeğiz biri telefona bakıyormuş gibi yaptı, diğeri balkona sigara içme bahanesini kullandı bana bi şey kalmayınca ben de yakınımdaki iğne ipliği alıp saçma sapan eşofman diktim lan!
erkek kardeşi ya da abisi olanlar o yerdeyken abi deyişinden, son sahnedeki sarılmadan fena etkilendi abiler.
güzel dizi, valla helal olsun.
bir zahmet kendisine erkek dememesi gereken erkektir. delikanlı adam değil 5, 8 tane sayar.
1-manchester united
2-everton
3-chelsea
4-leicester city
5-newcastle united
6-sheffield united
7-ryan babel
8-peter crouch
1-manchester united
2-everton
3-chelsea
4-leicester city
5-newcastle united
6-sheffield united
7-ryan babel
8-peter crouch
"bugün ilk gün zaten boş geçer" diyip yarın başlamak.
üstüne 163 lira verseler gitmeyeceğim ekibin saçma fiyat politikasıdır. bu kadar köklü bir ortaoyun geleneği olan ve yıllarca da çok çok kaliteli tiyatrocular yetiştirmiş bir ülkede böyle vasat işlerin para etmesi vicdanımı sızlatmıştır
vay arkadaş millet amma romantik ya.
pastel renkler mi aklına gelen dersin, film aklına gelen mi dersin, buddha mı diyen dersin her şey var. anadolu köylüsüne hürmet edip elini öpmek gibi..
hindistan'ın özü pisliktir arkadaşlar.
gemi personelimiz hintli.
daha geçen gün umumi tuvaletin fayanslarını tuvalet fırçası ile temizlerken yakaladığım gemicimize hijyen anlatmaya çalıştım. bembeyaz dişlerini gösterir halde gülerek ve boynunu sağ tarafa kırarak "ok sir" dedi.
o gülüş ne biliyor musunuz. hindistan'ı bok götürüyor, sen hayırdır dayı gülüşü bu.
2 ay önce de bir personeli dizanteriden acil olarak indirdik gemiden.
(bkz: dizanteri)
teknolojik bir fasilitenin orta yerinde dizanteri kapacak kadar tabiri caizse bokuyla oynayan bir toplumdan bahsediyoruz. kendi imkanlarıyla dizanteri olabiliyor.
evet ya baharatlar. hı hı. tabi.. budizm, tütsü, pi'nin yaşamı, 3 idiots falan, pastel renkler, ganj nehri evet.. böyle devam. allah o gerçeği yaşattırmasın size.
tanım: (bkz: gaita)
pastel renkler mi aklına gelen dersin, film aklına gelen mi dersin, buddha mı diyen dersin her şey var. anadolu köylüsüne hürmet edip elini öpmek gibi..
hindistan'ın özü pisliktir arkadaşlar.
gemi personelimiz hintli.
daha geçen gün umumi tuvaletin fayanslarını tuvalet fırçası ile temizlerken yakaladığım gemicimize hijyen anlatmaya çalıştım. bembeyaz dişlerini gösterir halde gülerek ve boynunu sağ tarafa kırarak "ok sir" dedi.
o gülüş ne biliyor musunuz. hindistan'ı bok götürüyor, sen hayırdır dayı gülüşü bu.
2 ay önce de bir personeli dizanteriden acil olarak indirdik gemiden.
(bkz: dizanteri)
teknolojik bir fasilitenin orta yerinde dizanteri kapacak kadar tabiri caizse bokuyla oynayan bir toplumdan bahsediyoruz. kendi imkanlarıyla dizanteri olabiliyor.
evet ya baharatlar. hı hı. tabi.. budizm, tütsü, pi'nin yaşamı, 3 idiots falan, pastel renkler, ganj nehri evet.. böyle devam. allah o gerçeği yaşattırmasın size.
tanım: (bkz: gaita)
"when love is real, it finds a way. "
- avatar roku
- avatar roku
hepsini okumadım ama başlık altına eminim "kendi ayakları üstünde durması, ses tonu, gülüşü" yazanlar vardır.
ben bir erkek olarak net özetleyeyim olayı
meme-göt
bundan daha açık yazan ya da bu linç ateşini harlatmaya müsait özetin, paralelinden benim kadar kanat yakmadan uçan sevgili erkekler. adamlar. adam. delikanlilar.
hepinizi seviyorum. erkekleri sevmek degil de işte ne bileyim. lan kimseyi sevmiyorum aslında. kendimden başka kimseyi sevmeye musade etmeyen devasa bir narsistik ateş yaniyor içimde. ben mesela kendimi çok seviyorum ama beğenmiyorum. aynaya bakınca "puh kalıbıni sikeyim" diyorum fakat gece yatağa yatıp tavana bakınca da " lan sen acaip bi adamsın sana hasta oluyom. nasıl da laf soktun müdüre toplantıda ama" diyip bir önceki akşamdan asılırım diye yanıma koyduğum peçeteye akıtıyorum zehrimi.
he bu arada ereksiyon problemi olmayan iktidar sahibi her erkek harala gürele 31 çekiyor sevgili sözlükçü kızlar. size yanaşıp "asla 31 çekmem ben hep seks" diyen sırtlanlara itibar etmeyin. onlara bu yazıyı okutun. onların ben yedi kabilesini sikeyim.
ben bir erkek olarak net özetleyeyim olayı
meme-göt
bundan daha açık yazan ya da bu linç ateşini harlatmaya müsait özetin, paralelinden benim kadar kanat yakmadan uçan sevgili erkekler. adamlar. adam. delikanlilar.
hepinizi seviyorum. erkekleri sevmek degil de işte ne bileyim. lan kimseyi sevmiyorum aslında. kendimden başka kimseyi sevmeye musade etmeyen devasa bir narsistik ateş yaniyor içimde. ben mesela kendimi çok seviyorum ama beğenmiyorum. aynaya bakınca "puh kalıbıni sikeyim" diyorum fakat gece yatağa yatıp tavana bakınca da " lan sen acaip bi adamsın sana hasta oluyom. nasıl da laf soktun müdüre toplantıda ama" diyip bir önceki akşamdan asılırım diye yanıma koyduğum peçeteye akıtıyorum zehrimi.
he bu arada ereksiyon problemi olmayan iktidar sahibi her erkek harala gürele 31 çekiyor sevgili sözlükçü kızlar. size yanaşıp "asla 31 çekmem ben hep seks" diyen sırtlanlara itibar etmeyin. onlara bu yazıyı okutun. onların ben yedi kabilesini sikeyim.
tiksinmek deyince anasının kuzusu beyler pek bir üzülmüş ama size kötü bir haberim var; bu dünya üzerinde sizi sevebilecek tek kadın anneniz. onda da hormon faktörü mevcut. başlığı açan kişi troll, tiksinme ifadesini dikkat çekme amaçlı kullanmış ama mevcut durumda kadınların size beslediği duygular gereksiz yere iyimser. aklı başında hiçbir kadın hayatına bir erkek sokmaz, hayatındaki erkekler için de taviz vermez. aklı başında insan bırakmadınız ki. insanlar yolda yürüyemez hale geldi.
fiziksel şiddet var. o yoksa psikolojik şiddet var. kadının şiddet görmesi için illa bir erkekle ilişki yaşamasına gerek yok, babası da şiddet uyguluyor, patronu da şiddet uyguluyor, okul arkadaşı da. niye? çünkü kadın, çünkü karşı gelemez, çünkü ağzını açmamalı. erkek istediğini yapar, elinin kiridir, dünyayı tanıyordur. kadın dışarı çıkmasın, o saatte ne işi var, etraf çok kötü. etraf kötü de bir kadınlar için mi kötü? erkekler çok mu güvende?
ben bu toplumun içinde yaşıyorum, her eğitim durumundan insan tanıdım. iyisi de var kötüsü de. ama erkeklerin bütün hücrelerine yerleşmiş kadın nefretini göz ardı edemiyorum, kusura bakmayın. en iyiniz bile küfür ederken doğduğu yere nefret kusuyor. bunu kültür haline getirmişsiniz, kadınlara da empoze etmişsiniz.
fiziksel şiddet var. o yoksa psikolojik şiddet var. kadının şiddet görmesi için illa bir erkekle ilişki yaşamasına gerek yok, babası da şiddet uyguluyor, patronu da şiddet uyguluyor, okul arkadaşı da. niye? çünkü kadın, çünkü karşı gelemez, çünkü ağzını açmamalı. erkek istediğini yapar, elinin kiridir, dünyayı tanıyordur. kadın dışarı çıkmasın, o saatte ne işi var, etraf çok kötü. etraf kötü de bir kadınlar için mi kötü? erkekler çok mu güvende?
ben bu toplumun içinde yaşıyorum, her eğitim durumundan insan tanıdım. iyisi de var kötüsü de. ama erkeklerin bütün hücrelerine yerleşmiş kadın nefretini göz ardı edemiyorum, kusura bakmayın. en iyiniz bile küfür ederken doğduğu yere nefret kusuyor. bunu kültür haline getirmişsiniz, kadınlara da empoze etmişsiniz.
üzücü ve iç burkan şeylerin anlatıldığı entrileri favlamaya utanıyorum ama hikaye üzse de hoşuma gidiyor bir yandan. beğenip geçmek yetmiyor, unutmayayım istiyorum. ekşiye bir de "kıyamam ya" seçeneği eklense, bence süper olacak.
hangi inci sözlük. şu an mevcut olan inci'den bahseliyorsa lağımdan hallicedir.
inci sözlüğün aslı zeykur sözlük'tür.
adı inciye zorbalıkla dönüştürüldükten sonra 1 sene kadar ekşi'den akın etmiş yazarlarla çok sağlam bir ivme ile yükselişe geçmiş, liseli bebelerin akın etmesiyle çöplüğe dönüşmüştür.
yani ekşideki kırklık, otuzluk fularlı nutellacı amcalar var etmişlerdir inciyi.
inci sözlüğün aslı zeykur sözlük'tür.
adı inciye zorbalıkla dönüştürüldükten sonra 1 sene kadar ekşi'den akın etmiş yazarlarla çok sağlam bir ivme ile yükselişe geçmiş, liseli bebelerin akın etmesiyle çöplüğe dönüşmüştür.
yani ekşideki kırklık, otuzluk fularlı nutellacı amcalar var etmişlerdir inciyi.
her gün farklı pr çalışması entry ler...
amına koduğumunun manisa tarzanı ya.
amına koduğumunun manisa tarzanı ya.
götü kalkık gibi görünmek istemem ama viski ile çikolatayı nasıl birleştiriyorsunuz anlamıyorum. viski boğazını yakıyorsa içmezsin. güzel bir single maltı çikolata ile içen arkadaşlarım var ya neyse.
ülkeye dair umudum...
yaşama sevincim...
hayattan aldığım zevk...
hayallerim...
kahkahalarım...
iyi insanların varlığına olan inancım...
...azaldı
yaşama sevincim...
hayattan aldığım zevk...
hayallerim...
kahkahalarım...
iyi insanların varlığına olan inancım...
...azaldı
tam metronun geldiği anda yürüyen merdivenin ortasındasın ve yavşağın biri solda mal gibi dikilip edebiyat yapıyor.
50cm yana kaymak yerine mevzuyu buralara getirmek için ağır troll olmak gerekir.
ki trollerin en temel yaşam prensipleri toplumsal karmaşa yaratmaktır.
50cm yana kaymak yerine mevzuyu buralara getirmek için ağır troll olmak gerekir.
ki trollerin en temel yaşam prensipleri toplumsal karmaşa yaratmaktır.
rakip ceza sahasında stoper gibi kayarak top çalıp, santrafor gibi gol atmak.. bu kaçıncı level muriç?
#98731470
--- spoiler ---
"birşeyin olmadığını iddia etmen için bütün evreni gezip öyle yok demen lazım."
--- spoiler ---
abooovvv, artık hiç bir şeyi çürütme şansınız yok.
- dün gece tuvaletim geldiğinde gittim satürn'e sıçtım. ınanmazsan git bak, bokum daha duruyordur orda.
- nasıl mı gittim satürn'e? ışınlanarak. ben peygamberim siz bilmiyorsunuz. tanrı bana rüyamda mesaj gönderdi. dedi ki "kuruyu çok kaçırmışsın, dünyada sıçarsan dünyanın sonu gelir. seni satürn'e ışınlıyorum. tuvaletini orda yap" inanmıyorsan doğru olmadığını ispatla.
birşeyi ispatlamakla yükümlü olan, o şeyi iddia eden kişidir. ınanmayın böyle saçmalıklara. binlerce yıldır var bu saçmalıklar, ama bir kere bile ispat edilemediler.
--- spoiler ---
"birşeyin olmadığını iddia etmen için bütün evreni gezip öyle yok demen lazım."
--- spoiler ---
abooovvv, artık hiç bir şeyi çürütme şansınız yok.
- dün gece tuvaletim geldiğinde gittim satürn'e sıçtım. ınanmazsan git bak, bokum daha duruyordur orda.
- nasıl mı gittim satürn'e? ışınlanarak. ben peygamberim siz bilmiyorsunuz. tanrı bana rüyamda mesaj gönderdi. dedi ki "kuruyu çok kaçırmışsın, dünyada sıçarsan dünyanın sonu gelir. seni satürn'e ışınlıyorum. tuvaletini orda yap" inanmıyorsan doğru olmadığını ispatla.
birşeyi ispatlamakla yükümlü olan, o şeyi iddia eden kişidir. ınanmayın böyle saçmalıklara. binlerce yıldır var bu saçmalıklar, ama bir kere bile ispat edilemediler.
burak yılmazdan tek farkı oynadığı dönem dünyanın en önemli santrforlarından olmasıdır.
yalnız noel babaya ve gökyüzünde uçtuğuna çatılardan girdiğine hristiyan veletleri bile bu kadar gönülden inanmıyordur.
bazı insanlar saçmalıklara inanmak konusunda ne kadar da başarılı.
bazı insanlar saçmalıklara inanmak konusunda ne kadar da başarılı.
mesleğinin bilincinde olan bütün öğretmenleri tenzih ediyorum.
kızım okulda böyle bir muamele görecek, kızımı köpek gibi kapacak bir soytarı, üstüne de burası pavyon değil diyerek ağır ithamda bulunacak; onun diplomasını da, mesleğini de sikerim.
kızım okulda böyle bir muamele görecek, kızımı köpek gibi kapacak bir soytarı, üstüne de burası pavyon değil diyerek ağır ithamda bulunacak; onun diplomasını da, mesleğini de sikerim.
arkadaşlar izdiham yapmayın, hepinizin madalyaları takılacak. lütfen sıraya girelim
bu işçi bu hakareti garibanlıktan dolayı mı yutuyor? evet. orada oturmasa işten kovulur. belediyede çok kötü bir işe verilir. istifa etmek zorunda bırakılır. bir daha iş bulamaz... peki bu işçinin adam gibi bir sendikası olsaydı böyle mi olurdu? diğer işçiler toplanıp arkadaşımıza buna yapamazsınız deyip birlik olsalardı yine böyle olur muydu? birileri eşek olmakta diretiyor. birileri semer vurmakta. bu halk hiç uyanmayacak mı ümidimi kaybediyorum artık. başkan yardımcısı olacak afedersiniz imam hatipli o yaratığa gelince. bizim vergilerimizle maaşı ödenen adamın bir saatini bile kendi menfaatine egona hizmet için kullanamazsın. bunun devlet hazinesinden çalmaktan hiçbir farkı yok. seni hala başkan yardımcısı olarak tutan başkanın da... seçmenin de...
(bkz: ybsg)
"sözlükte herkesin her şeyi uzun ve geniştir dostum."
- bir ekşi atasözü
- bir ekşi atasözü
van cezaevinde cezasını çekmekte olan vicdan sahibi arkadaşlara duyurulur.
şimdiki konum: taksici
okunan bölüm: inşaat mühendisliği
iki tarafı da haksız çıkartmadım, vay amına koyayım.
okunan bölüm: inşaat mühendisliği
iki tarafı da haksız çıkartmadım, vay amına koyayım.
dört gözle beklediğim olay. bir an önce çekilsin de şu kulüpler 35 yaşındaki adama 7 milyon euro maaş vermesin. kendi şirketinde 3 kuruşun hesabını yapanlar, kulüp başkanı olduğunda bol keseden para dağıtıyor. bunların hepsinden hesap sormayana devlet denmez.
ikinci yarı oyuna girip gol atacağını düşünüyorum,neden olmasın :)
çaylak erkekler.
geldi yine abazanlar
tüh sizin erkekliginize. bi de boy 1.85 yazmış. boy uzun da belliki beyin minimal. acz içinde dilenen zavallılar. organiniz bir yere girsin çıksın da, haysiyet, şeref falan hiç önemli değil.
sokak köpekleri zavallı kadının yüzünü yemiş, ekşiciler burada "bir şey yapılmalı" diyenlere ana avrat küfür etmekle meşgul. gariplerim okkalı travesti küfürü okumamak için, en masum öneriyi dile getirirken yarım saat ne kadar hayvan sever olduğunu anlatıyor. bu kadar korkmayın la, omuz atsan pardon diyecek tırsaklar bunlar.
hiç bir gelişmiş hatta gelişmekte olan ülkede bu sorunun olmadığını, neredeyse her gün masum insanların feci şekilde ısırılıp bazıları ölümcül çeşitli parazitlere maruz kaldığını, milyonlarcasının da sabah erken ya da gece sokakta bildiğin parçalanma korkusuyla yürüdüğünü, saldırgan insanların değil savunmasız çocukların/yaşlıların/sapa yerlere tek gitmek zorunda kalan emekçi erkeklerin en sık saldırıya uğrayan kurbanlar olduğu; bu terörü savunanların da, hevesle hayvan alıp sokağa atarak ya da 5-10 tanesi bir araya gelip üresin diye çöpün yanına mama dökerek bizzat sorunun kaynağı ortadoğulu, bencil ve ahlaksız kekolar olduğunu ve ayrıca kötü koktuklarını da söyleyin.
hiç bir gelişmiş hatta gelişmekte olan ülkede bu sorunun olmadığını, neredeyse her gün masum insanların feci şekilde ısırılıp bazıları ölümcül çeşitli parazitlere maruz kaldığını, milyonlarcasının da sabah erken ya da gece sokakta bildiğin parçalanma korkusuyla yürüdüğünü, saldırgan insanların değil savunmasız çocukların/yaşlıların/sapa yerlere tek gitmek zorunda kalan emekçi erkeklerin en sık saldırıya uğrayan kurbanlar olduğu; bu terörü savunanların da, hevesle hayvan alıp sokağa atarak ya da 5-10 tanesi bir araya gelip üresin diye çöpün yanına mama dökerek bizzat sorunun kaynağı ortadoğulu, bencil ve ahlaksız kekolar olduğunu ve ayrıca kötü koktuklarını da söyleyin.
tdk'de böyle çok tanım var. burada tdk'nin amacı kadının pis, kötü bir varlık olduğunu ispatlamaya çalışmak değil, toplum dilinde kelimenin bu anlamda kullanıldığını tespit edip bilgiye sunmak. kelimelerin sizi memnun etmeyen anlamlarını kafanızı toprağa gömerek ya da kelimeyi sansürleyerek engelleyemezsiniz. zamanında ya tdk'den biri ya da benzer nitelikte biri "tdk sadece tespit eder. değişmesi gereken toplumdur, sözlük de onun aynasıdır" gibi bir şey söylemişti. ben de aynen böyle düşünüyorum.
bayrağımıza çok benzeyen bayrakları, savaş sırasında türklere karşı savaşmayı reddettiği için ingilizlerce kurşuna dizilenlerin acı öyküsü ve bir de - devletleri kurulmadan önce - halkının kurtuluş savaşı için yaptığı yardımlar.
kalitesiz korsan basım kitap