oğlum, böyle bi şey mi sanıyorsunuz siz seçimleri ya?*
change.org'da imza topluyorlar sanki amk.
(bkz: demokrasi)
(bkz: bireycilik)
Sık geçen başlıklar
a rainy day in falkreath 18
ekşi profili''seri aslında geçen sene bitmişti.''
size en büyük teselli bu olur.
v.a.r.'a rağmen eljif'in golünü veren tetikçi hakemle götü kurtarıp ağlayan emoji atmıştı resmi twitter hesabınız. şimdi oturun ağlayın.
size en büyük teselli bu olur.
v.a.r.'a rağmen eljif'in golünü veren tetikçi hakemle götü kurtarıp ağlayan emoji atmıştı resmi twitter hesabınız. şimdi oturun ağlayın.
ülkedeki mülteci(?) sorunu, salt ırkçılık boyutunda bi durum değil.
''haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır'' yazmış başlığı açan suser. işte tam da bu yüzden daha yüksek sesle haykırmalıyız ırklarına bakmadan, ülkeye sokulan göçmenleri istemediğimizi. çünkü sen işsiz kalınca gss öderken, hastaneye gidemezken bunlara beleş bakıldı. sen
iyi bi okul için götünü yırtarken, bunlar sınavsız alındı. sen batıp kepenk kapatırken, bunlar beyaz masadan yardım aldı. sen 30 liralık elektrik harcayıp 80 tl fatura öderken, bunlar 24 saat klima çalıştırdı. ve en önemlisi sen tsk'yı batıran zihniyetin sınır ötesi operasyonlarında şehit düşerken, askerlik çağda bi çok suriyeli, ıraklı senin vatanında keyif çattı.
haksızlıkmış, ırkçılıkmış geçin bunları.
edit:
''elimizde meşaleler ile mültecileri kovalayalım.
suriyeliler suçlu, akp masum.
türk milleti asla ırkçılık yapmaz''
gibi bi iddiam yok, sadece ilk entrydeki haksızlığın biz türk vatandaşlarına yapıldığını söylüyorum.
''haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır'' yazmış başlığı açan suser. işte tam da bu yüzden daha yüksek sesle haykırmalıyız ırklarına bakmadan, ülkeye sokulan göçmenleri istemediğimizi. çünkü sen işsiz kalınca gss öderken, hastaneye gidemezken bunlara beleş bakıldı. sen
iyi bi okul için götünü yırtarken, bunlar sınavsız alındı. sen batıp kepenk kapatırken, bunlar beyaz masadan yardım aldı. sen 30 liralık elektrik harcayıp 80 tl fatura öderken, bunlar 24 saat klima çalıştırdı. ve en önemlisi sen tsk'yı batıran zihniyetin sınır ötesi operasyonlarında şehit düşerken, askerlik çağda bi çok suriyeli, ıraklı senin vatanında keyif çattı.
haksızlıkmış, ırkçılıkmış geçin bunları.
edit:
''elimizde meşaleler ile mültecileri kovalayalım.
suriyeliler suçlu, akp masum.
türk milleti asla ırkçılık yapmaz''
gibi bi iddiam yok, sadece ilk entrydeki haksızlığın biz türk vatandaşlarına yapıldığını söylüyorum.
monaco'nun hazırlık kampına katılmadı diye haber yapıyorlar. copa america'dan döndüğü için 31 temmuz'a kadar izinli adam. bizim spor medyası tam dayaklık.
norm ender'e gerekli cevabı veremeyen bebe.
zamanında sehabe'ye attığı dissler bile daha iyiydi amk, bu ne böyle?
sen, sana atılan bi diss'e cevap veriyorsun, avantaj sende. bu kadar vasat söz yazılır mı?
ayrıca ''benim uyuşturucum müzik'' dizesine de sesli bi siktir lan çektim *
rica editi: ''rap seviyorum ve 1995'den önce doğdum, bence lolo > mekanın sahibi'' diyen varsa bi yeşillendirsin. cidden çok merak ediyorum yaş faktörünün etkisini.
feedback editi: sağolsun bi çok suser mesaj attı. beklediğim gibi 2000lerin ortalarını hatırlayanların çoğu ''norm ender'in parçası daha iyi'' demiş. 50 küsür mesajdan sadece 4 kişi 95'den önce doğduğu halde lolo'nun daha iyi bi diss-track olduğunu savunmuş. hatta ''98liyim ama mekanın sahibi daha iyi'' , ''96lıyım ama ezhel sosis yesin'' tarzı mesaj atanlar da olmuş. bi de rapin müzik türü olmadığını savunup, nedense bana söven tipler vardı onları direkt engelledim *
zamanında sehabe'ye attığı dissler bile daha iyiydi amk, bu ne böyle?
sen, sana atılan bi diss'e cevap veriyorsun, avantaj sende. bu kadar vasat söz yazılır mı?
ayrıca ''benim uyuşturucum müzik'' dizesine de sesli bi siktir lan çektim *
rica editi: ''rap seviyorum ve 1995'den önce doğdum, bence lolo > mekanın sahibi'' diyen varsa bi yeşillendirsin. cidden çok merak ediyorum yaş faktörünün etkisini.
feedback editi: sağolsun bi çok suser mesaj attı. beklediğim gibi 2000lerin ortalarını hatırlayanların çoğu ''norm ender'in parçası daha iyi'' demiş. 50 küsür mesajdan sadece 4 kişi 95'den önce doğduğu halde lolo'nun daha iyi bi diss-track olduğunu savunmuş. hatta ''98liyim ama mekanın sahibi daha iyi'' , ''96lıyım ama ezhel sosis yesin'' tarzı mesaj atanlar da olmuş. bi de rapin müzik türü olmadığını savunup, nedense bana söven tipler vardı onları direkt engelledim *
akşener vecizesi.
hemen ırkçı mırkçı diye damlamış teşkolar, kekolar, tırrekler. akpli bi kürt bld başkanı olsa da sıkıntı değil demek ki meral akşener için. zira kürt kelimesi de geçmiyor beyanında, hdpli diyor.
sıkıntı sizde, kürt=hdp kafasında yaşıyorsunuz çünkü.
hemen ırkçı mırkçı diye damlamış teşkolar, kekolar, tırrekler. akpli bi kürt bld başkanı olsa da sıkıntı değil demek ki meral akşener için. zira kürt kelimesi de geçmiyor beyanında, hdpli diyor.
sıkıntı sizde, kürt=hdp kafasında yaşıyorsunuz çünkü.
(bkz: yallah kızlarsoruyor'a)
ben de nasıl merak ediyordum suserların eski manitaları hayvan olsa ne olurdu diye amk, anketini siktiklerim*
ben de nasıl merak ediyordum suserların eski manitaları hayvan olsa ne olurdu diye amk, anketini siktiklerim*
(bkz: bayburt süpersikiks)
(bkz: soyadı-beyan uyumsuzluğu)
yürek yemiş veya bazı soruları görmezden gelecek olan eski kanal 7 çalışanı.
1. devlet idaresinin bozulması
2. osmanlı toprak sisteminin bozulması
3. yeniçeri ocağının bozulması
4. medrese ve eğitim sisteminin bozulması
5. adliye mekanizmasının çöküşü
6. babel
7. babel
8. crouch
2. osmanlı toprak sisteminin bozulması
3. yeniçeri ocağının bozulması
4. medrese ve eğitim sisteminin bozulması
5. adliye mekanizmasının çöküşü
6. babel
7. babel
8. crouch
geyiğini yapıyorlar burada, twitter'da falan eyvallah ama gerçekten sırf bedelli için akp'ye oy veren kancıklar mevcut ise, ilerde bedelli çıksa bile umarım bu ibibikleri kapsamaz veya bi şekilde faydalanamazlar ve -20 derece soğukta nöbet tutarlar hatta sonraki nöbetçi de bi 15 dk nöbet takar. belki o nöbette anlarlar bedel ödemek neymiş, oy verme sorumluluğu nasıl bi şeymiş...
tamam, sakinim.
tanım: götoğlanlarının kullandığı hashtag.
edit: imla.
tamam, sakinim.
tanım: götoğlanlarının kullandığı hashtag.
edit: imla.
açıklamalarından ziyade toplantıya girişi çok iyiydi.
''5-6 kişi ha ? yenilseydik 50 kişi olurdunuz, diğer arkadaşlarınız nerede ?''
adam dolmuş hacı.
ayrıca tudor'un söylediği çok önemli bi cümle var ki bu sadece futbol için geçerli değil; ''... sonra diyorsunuz ki burası türkiye, burada böyle. hayır türkiye bu değil. siz türkiye'yi böyle yapıyorsunuz.'' sırf bu cümlesi ile bi dünya şeyi açıklıyor lan tudor. helal olsun dedim valla.
edit: ekleme
''5-6 kişi ha ? yenilseydik 50 kişi olurdunuz, diğer arkadaşlarınız nerede ?''
adam dolmuş hacı.
ayrıca tudor'un söylediği çok önemli bi cümle var ki bu sadece futbol için geçerli değil; ''... sonra diyorsunuz ki burası türkiye, burada böyle. hayır türkiye bu değil. siz türkiye'yi böyle yapıyorsunuz.'' sırf bu cümlesi ile bi dünya şeyi açıklıyor lan tudor. helal olsun dedim valla.
edit: ekleme
(bkz: sen-sun)
başlığa bak hepiniz mi entel veya aşk adamı/kadınısınız gençler ? hiç mi köpeköldüren içmediniz ? ehehe
ben şarapçıyken 1 ytl'ydi bu sensun gazozu. dudak payı kadar doldurur yamulana kadar içerdik.
(bkz: good old days)
başlığa bak hepiniz mi entel veya aşk adamı/kadınısınız gençler ? hiç mi köpeköldüren içmediniz ? ehehe
ben şarapçıyken 1 ytl'ydi bu sensun gazozu. dudak payı kadar doldurur yamulana kadar içerdik.
(bkz: good old days)
''hayır türkiye bu değil. siz türkiye'yi böyle yapıyorsunuz.'' sözlerinin sahibi. (bkz: #72388755)
bu laflarından sonra ben artık tudor'cuyum. bu sözü cnn'de, ntv'de, habertürk'de siyasi tartışma programlarında bile duyamıyoruz amk. yarattığımız sikik düzende yaşamaya çalışıyoruz. burası türkiye diyip ya kendimizi avutuyoruz ya da yenilgiyi kabulleniyoruz.
bu laflarından sonra ben artık tudor'cuyum. bu sözü cnn'de, ntv'de, habertürk'de siyasi tartışma programlarında bile duyamıyoruz amk. yarattığımız sikik düzende yaşamaya çalışıyoruz. burası türkiye diyip ya kendimizi avutuyoruz ya da yenilgiyi kabulleniyoruz.
(bkz: tommy vercetti) - gta vice city
(bkz: joe barbaro) - mafia 2
(bkz: sean devlin) - the saboteur
(bkz: og loc) - gta san andreas
(bkz: salvianus) - the elder scrolls v skyrim
(bkz: joe barbaro) - mafia 2
(bkz: sean devlin) - the saboteur
(bkz: og loc) - gta san andreas
(bkz: salvianus) - the elder scrolls v skyrim