Sık geçen başlıklar

#akpbedellioyunukaybetti 1

ekşi'de gör
geyiğini yapıyorlar burada, twitter'da falan eyvallah ama gerçekten sırf bedelli için akp'ye oy veren kancıklar mevcut ise, ilerde bedelli çıksa bile umarım bu ibibikleri kapsamaz veya bi şekilde faydalanamazlar ve -20 derece soğukta nöbet tutarlar hatta sonraki nöbetçi de bi 15 dk nöbet takar. belki o nöbette anlarlar bedel ödemek neymiş, oy verme sorumluluğu nasıl bi şeymiş...
tamam, sakinim.

tanım: götoğlanlarının kullandığı hashtag.

edit: imla.