geyiğini yapıyorlar burada, twitter'da falan eyvallah ama gerçekten sırf bedelli için akp'ye oy veren kancıklar mevcut ise, ilerde bedelli çıksa bile umarım bu ibibikleri kapsamaz veya bi şekilde faydalanamazlar ve -20 derece soğukta nöbet tutarlar hatta sonraki nöbetçi de bi 15 dk nöbet takar. belki o nöbette anlarlar bedel ödemek neymiş, oy verme sorumluluğu nasıl bi şeymiş...
tamam, sakinim.
tanım: götoğlanlarının kullandığı hashtag.
edit: imla.
19.12.2017 · 33. sıra
a rainy day in falkreath
18.12.2017 16:14 ~ 19:11