ülkedeki mülteci(?) sorunu, salt ırkçılık boyutunda bi durum değil.
''haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır'' yazmış başlığı açan suser. işte tam da bu yüzden daha yüksek sesle haykırmalıyız ırklarına bakmadan, ülkeye sokulan göçmenleri istemediğimizi. çünkü sen işsiz kalınca gss öderken, hastaneye gidemezken bunlara beleş bakıldı. sen
iyi bi okul için götünü yırtarken, bunlar sınavsız alındı. sen batıp kepenk kapatırken, bunlar beyaz masadan yardım aldı. sen 30 liralık elektrik harcayıp 80 tl fatura öderken, bunlar 24 saat klima çalıştırdı. ve en önemlisi sen tsk'yı batıran zihniyetin sınır ötesi operasyonlarında şehit düşerken, askerlik çağda bi çok suriyeli, ıraklı senin vatanında keyif çattı.
haksızlıkmış, ırkçılıkmış geçin bunları.
edit:
''elimizde meşaleler ile mültecileri kovalayalım.
suriyeliler suçlu, akp masum.
türk milleti asla ırkçılık yapmaz''
gibi bi iddiam yok, sadece ilk entrydeki haksızlığın biz türk vatandaşlarına yapıldığını söylüyorum.