norm ender'e gerekli cevabı veremeyen bebe.
zamanında sehabe'ye attığı dissler bile daha iyiydi amk, bu ne böyle?
sen, sana atılan bi diss'e cevap veriyorsun, avantaj sende. bu kadar vasat söz yazılır mı?
ayrıca ''benim uyuşturucum müzik'' dizesine de sesli bi siktir lan çektim
*rica editi: ''rap seviyorum ve 1995'den önce doğdum, bence
lolo >
mekanın sahibi'' diyen varsa bi yeşillendirsin. cidden çok merak ediyorum yaş faktörünün etkisini.
feedback editi: sağolsun bi çok suser mesaj attı. beklediğim gibi 2000lerin ortalarını hatırlayanların çoğu ''norm ender'in parçası daha iyi'' demiş. 50 küsür mesajdan sadece 4 kişi 95'den önce doğduğu halde lolo'nun daha iyi bi diss-track olduğunu savunmuş. hatta ''98liyim ama mekanın sahibi daha iyi'' , ''96lıyım ama ezhel sosis yesin'' tarzı mesaj atanlar da olmuş. bi de rapin müzik türü olmadığını savunup, nedense bana söven tipler vardı onları direkt engelledim
*